رئیس کمیته امداد منطقه سه شهرستان کرمانشاه گفت: در ماه گذشته بیش از ۵۰ درخواست مددجویی با موضوع دریافت کمک موردی به کمیته امداد منطقه سه شهرستان کرمانشاه ارائه شده که این نهاد بیش از ۱۵۰ میلیون تومان اعتبار بنا به نیاز به خانوار‌های مددجو اختصاص داده است.
کد خبر: ۷۵۹۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲ 03 July 2019

پرداخت بیش از  ۱۵۰ میلیون تومان اعتبار بنا به نیاز به خانوار‌های مددجوبه گزارش خبرگزاری تابناک، وحید ارم آبادی، رئیس کمیته امداد منطقه سه شهرستان کرمانشاه گفت: در ماه گذشته بیش از ۵۰ درخواست مددجویی مبنی بر دریافت کمک موردی به کمیته امداد منطقه سه شهرستان کرمانشاه ارائه شده است.

ارم آبادی بیان کرد: این نهاد برای تعیین نوع و میزان کمک برای رفع نیاز مددجویان کمیسیون حمایت برگزار و به هر یک از مددجویان درخواست کننده بنا به نیاز کمک موردی ویژه پرداخت کرده است.

وی تصریح کرد: میزان کمک موردی اهدایی به هر یک از مددجویان درخواست کننده بیش از ۱۵۰ میلیون تومان بوده که به صورت نقدی و غیرنقدی به آنان پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد منطقه سه شهرستان کرمانشاه تاکید کرد: کمک‌های موردی این نهاد از محل کمک‌های مردمی و منابع امدادی تامین و به صورت بلاعوض در اختیار مددجویان نیازمند قرار می‌گیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار