سید جعفر امامیان در گفتگو با تابناک:
مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه از رایگان شدن ویزیت مطب جمع کثیری از پزشکان استان در روز میلاد امام رضا (ع) خبر داد.
کد خبر: ۷۵۹۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶ 03 July 2019

پزشکان کرمانشاهی در روز میلاد امام رضا (ع) بصورت رایگان ویزیت می‌کنندسید جعفر امامیان در گفتگو با خبرنگار تابناک گفت: ویزیت رایگان بیماران توسط پزشکان کرمانشاهی در راستای ترویج خدمت کریمانه ذیل پرچم امام رئوف (ع) در مناطق محروم شیعه و سنی استان صورت می‌گیرد.

وی در تشریح برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون خادمیاری سلامت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی افزود: هماهنگی‌های لازم در این زمینه با پزشکان استان صورت گرفته و امیدواریم بتوانیم مشارکت تمام پزشکان را در این طرح داشته باشیم.

امامیان از برگزاری دو اردوی جهادی سلامت به عنوان دیگر برنامه‌های این کانون در دهه کرامت نام برد و تصریح کرد: یکی از این اردو‌ها در مناطق اهل تسنن منطقه اورامانات برگزار می‌شود که طی آن پنج پزشک و ۱۵ نفر از خادمیاران سلامت به مردم منطقه خدمات رسانی خواهند داشت.

مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی ادامه داد: در اردوی جهادی دیگری تیم سلامت به منطقه سرفیروزآباد اعزام و مردم این منطقه تحت ویزیت رایگان قرار خواهند گرفت و اقدامات درمانی و دارویی لازم را برای آن‌ها انجام خواهند داد.

سید جعفر امامیان، تجلیل از پزشکان، نخبگان سلامت و خادمیاران سلامت را از دیگر برنامه‌های کانون سلامت در دهه کرامت عنوان و خاطر نشان کرد: یک مراسم تجلیل در محل دانشگاه علوم پزشکی و مراسم دیگر در بیت امام جمعه و نماینده، ولی فقیه در استان برگزار خواهد شد.

ایشان در ادامه از حضور خادمان حرم رضوی در سه بیمارستان استان نیز خبر داد و افزود: این خادمان به همراه پرچم حرم مطهر رضوی به ملاقات بیماران در این سه بیمارستان خواهند رفت.

مدیر دفتر آستان قدس رضوی نمایندگی استان کرمانشاه از برپایی خیمه سلامت امام رضا (ع) در روز ۲۱ تیر و همزمان با برنامه راهپیمایی خانوادگی خبر داد و تصریح کرد: در حاشیه راهپیمایی، افراد در این خیمه سلامت بصورت رایگان ویزیت می‌شوند.

وی در پایان درخصوص ارسال دعوتنامه به پزشکان جهت مشارکت در طرح خادمیاران سلامت گفت:: در حال حاضر ۲۷ پزشک شامل ۲۲ پزشک مرد و پنج پزشک زن و نیز ۴۵ پیراپزشک شامل ۳۵ پیراپزشک مرد و ۱۰ پیراپزشک زن خادمیار سلامت هستند و در برنامه کانون سلامت آستان قدس مشارکت دارند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار