قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور:
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) کشورگفت: آثار و برکات افزایش انفاق در استان کرمانشاه، افزایش ثروت و کاهش فقر مالی است.
کد خبر: ۷۵۸۲۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲ 30 June 2019

به گزارش خبرنگار تابناک، منصور برقعی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل کمیته امداد خمینی (ره) استان کرمانشاه ضمن معرفی حسین خدرویسی در سِمت معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: این معاونت مربوط به همه همکاران و همه افرادی است که با امداد سر وکار دارند و رسیدگی به محرومین در این حوزه و با هدایت این معاونت اتفاق می‌افتد و تجربه بزرگ امداد در نظام مددکاری در این حوزه شکل گرفت.

وی افزود: این حوزه در انجام وظایف و اثر بخشی خدمات امداد نقش بسیار موثری دارد و انتخاب خدرویسی بر اساس بررسی‌ها و صلاحیت‌ها به دلیل مدیریت مطلوب کمیته امداد و بحران زلزله کرمانشاه بوده است.

برقعی با تأکید بر اینکه پرونده زلزله ظرف مدتی کوتاه با مدیریت درست بسته شد اظهار کرد: این تجربه‌ای موفق برای استان کرمانشاه محسوب می‌شود و ما از تجربه کرمانشاه در سیل امسال استفاده کردیم.

ایشان با بیان اینکه رخصی در زمینه درونی امداد آمادگی دارد و همچنین در عرصه خارج از امداد نیز مسئله‌ای ندارند تصریح کرد: این ظرفیت‌های رخصی یکی از علل استفاده از خدرویسی در سطح ملی است.

برقعی در ادامه با بیان اینکه ظرفیت استان از نظر منابع مالی کم است گفت: توجه به سیل زدگان و انفاق گسترده که در یک استان ضعیف اتفاق افتاده دلالت بر این موضوع است که این استان در آینده توسعه اقتصادی و مادی صحیح، صریح و سالمی خواهد داشت، با توجه به آیات و روایات انقاق و قرض موجب توسعه زندگی می‌شود و اگر در زندگی جمعی و اجتماعی این انفاق‌ها افزایش یابد، آثار و برکات این فعل پسندیده برای استان پدیدار خواهد شد که نتیجه آن افزایش ثروت و کاهش فقر مالی خواهد بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار