استاندار کرمانشاه گفت: پروژه توانمندسازی بنیاد مستضعفان می‌تواند بسترساز تحول اقتصادی در سرپل ذهاب شود.
کد خبر: ۷۵۶۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹ 24 June 2019

به گزارش تابناک و به نقل از روابط عمومی و امور بین المللی استانداری؛ هوشنگ بازوند در نشست امضاء تفاهم نامه پروژه آبادانی و پیشرفت شهرستان سرپل ذهاب با بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی که با حضور دکتر سعیدی کیا رئیس این مجموعه برگزار شد؛ اظهار داشت: دکتر سعیدی کیا یک مدیر نام آشنا در مناطق زلزله زده است و ایشان زحمات زیادی در روند بازسازی مناطق متقبل شده اند.

وی بیان داشت: دکتر سعیدی کیا اولین مسئول در سطح ملی بود که ساعت ۷ صبح وارد مناطق زلزله زده شد و همانجا موضوع تامین سیمان رایگان بازسازی مناطق زلزله زده را متقبل شدند.

مقام عالی استان ادامه داد: امروز اگر شاهد یک پیشرفت چشمگیر و افتخارآمیز در روند نوسازی مناطق زلزله زده هستیم؛ بی گمان یکی از دلایل آن کمک‌های بنیاد مستضعفان است.

مهندس بازوند گفت: امضای تفاهم نامه پروژه پیشرفت و آبادانی شهرستان سرپل ذهاب بی گمان یکی از برکات پرشمار سفر رهبر معظم انقلاب در رابطه ما مردم زلزله زده است و این تفاهم نامه در راستای توانمندسازی مردم زلزله زده شهرستان سرپل ذهاب در حوزه اقتصاد است و وظیفه بازسازی کماکان برعهده نهاد‌های دولتی قرار دارد.

وی افزود: مجموعه‌های دولتی با محوریت فرمانداری در این زمینه هماهنگی کامل با مجموعه بنیاد داشته باشند و موانع موجود در مسیر اجرای این پروژه ارزشمند را برطرف کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار