امیر فرهاد آریانفر در گفتگو با تابناک:
فرمانده قرارگاه منطقه‌ غرب نزاجا گفت: نیرو‌های مسلح قاطعانه آماده پاسخگویی به هر اقدامی از سوی دشمن هستند.
کد خبر: ۷۵۶۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹ 24 June 2019

امیر فرهادآریانفر فرمانده قرارگاه منطقه غرب نزاجا در گفتگو با خبرنگار تابناک ضمن اشاره به انهدام پهباد آمریکایی افزود: طی رصد رادارهای نیرو‌های پدافند ارتش، این عامل شناسایی و سپس توسط برادران سپاه نابود شد، شناسایی این عامل نکته مهمی است و این امر نشانه اقتدار نیرو‌های مسلح و در واقع نمایانگر آمادگی همیشگی نیرو‌های عمل کننده ما در حوزه‌ی پدافند هوایی است.

وی خاطر نشان کرد: این عمل به دشمن نشان داد که نزدیک شدن به مرز‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شوخی بردار نیست و پاسخی قاطع و دندان شکن در پی خواهد داشت.

آریانفر در ادامه ضمن اشاره به برخورد قاطعانه رهبر معظم انقلاب در دیدار با نخست وزیر ژاپن خاطرنشان کرد: ما پاسخ هر دشمنی را با قاطعیت خواهیم داد، ان شاءالله دشمنان هم سر عقل بیایند و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به عنوان یک قدرت منطقه‌ای و بین المللی ببینند که الحمدالله همینطور هم هست.

فرمانده قرارگاه منطقه غرب نزاجا اظهار داشت: اقتدار و توسعه راهبردی منطقه‌ای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران چه به لحاظ سخت افزاری و چه از نظر نرم افزاری به جایگاهی تثبیت شده رسیده تا جایی که دشمنان اذعان دارند مقابله با این نظام کار آسانی نخواهد بود.

وی در واکنش به گزارش تهدیدات اخیر ترامپ ابراز داشت: جنگ روانی بخشی از جنگ استکبار جهانی است و مقدم بر جنگ سخت افزاری می‌باشد، آن‌ها به دنبال بازخوردگیری از عمل خود هستند و فکر می‌کنند جمهوری اسلامی ایران کنار می‌آید، اما این خواسته آنها به واقعیت تبدیل نشد.

به گفته این مقام ارشد نظامی، جمهوری اسلامی محکم تر از همیشه ایستاده و با اقتدار، آمادگی پاسخگویی به تهدیدات بعدی آمریکا را دارد واین اظهارات به عنوان یک تهدیدواقعی  تلقی نمی شود بلکه  بیشتر از حیث جنگ روانی مطرح  است .

فرمانده قرارگاه منطقه غرب نزاجا در پایان ضمن تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری که جنگ نخواهد شد،گفت: ترامپ تا نتواند وجهه‌ای ملی برای اقدام خود پیدا کند دست به این کار نخواهد زد مضاف بر آن آمریکا در آستانه انتخابات است و فضای رقابتی داخلی این اجازه را به او نمی‌دهد، مردم باید بدانند در صورت بروز هرگونه اتفاقی نیرو‌های مسلح پاسخی دندان شکن خواهند داد به طوری که آمریکا در حوزه خاورمیانه این پاسخ قاطع را به خود می‌بیند، مردم باید مطمئن باشند که نیرو‌های مسلح تحت زعامت فرماندهی کل قوا از منافع ملی و خطوط قرمز خود حتی یک میلی متر هم عقب نشینی نخواهد کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار