مهرداد نظری در گفتگو با تابناک:
رئيس اتحاديه تعميركاران اتومبيل از بی کیفیتی هشتاد درصد قطعات خودرو خبر داد.
کد خبر: ۷۵۶۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲ 23 June 2019

مهرداد نظری در گفتگو با خبرنگار تابناک گفت:خودرو‌های وارداتی نیازمند تجهیزات و امکانات بسیار پیشرفت‌ای در عرصه مکاانیکی هستند و علی‌رغم این موضوع، تنهاتعداد محدودی از تعمیرگاه‌ها دارای تحهیزات به روز هستند.

وی افزود: افراد زیادی با تهیه تجهیزات ناقص بعد از رفع هزاران مشکل در این زمینه شروع به فعالیت می‌کنند، اما متاسفانه به روز نیستند، خوشبختانه با کمک سازمان فنی و حرفه ای، هر پنج شنبه‌ها برای تمامی مکانیک‌ها جلسه آموزشی برگزار می‌شود.

رئیس اتحادیه تعمیرکاران اتومبیل دراستان اظهار داشت: مطابق برنامه هرسال پیگیر بروزرسانی نرخ نامه‌ها هستیم که پس از ارسال به اتاق اصناف و کمیسیون نظارت، نرخ نامه‌ها را تصویب و ابلاغ می‌کنیم.

به گفته این مسئول، کمیسیون رسیدگی به شکایت، تمامی پرونده‌های، شکایت را با جدیت تمام بررسی و در نهایت منجر به محکومیت و یا مختومه شدن این پرونده‌ها در اتحادیه می‌شود..

نظری تصریح کرد: جهت رسیدگی به مشکلات هرروز از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ بعدازظهر در خدمت عموم مردم استان هستیم.

وی گفت:نبود سرمایه کافی برای به روز کردن تعمیرگاه‌ها با توجه به بالا رفتن قیمت قطعات را از عمده مشکلات این صنف برشمرد که متاسفانه علی رغم قیمت بالا، کیفیت چندانی ندارند ودر پایان منجر به مقصر شناخته شدن مکانیک می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار