مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: قرآن کریم را به ۱۴ زبان ترجمه کرده ایم و ترجمه به زبان‌های سوئدی و اندونزیایی در مرحله پایانی کار است.
کد خبر: ۷۵۵۶۱۳
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱ 20 June 2019

به گزارش خبرنگار تابناک؛ حجت الاسلام آیت الله عباسیان در مراسم افتتاحیه مرحله شهرستانی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه برگزار شد؛ گفت: در سال ۹۵ بلافاصله بعد از تودیع معارفه اولین جلسه برگزاری مسابقات استانی قرآن کریم بود و شروع کار من با قرآن آغاز شد و امروز هم که آخرین روز حضور من است با قرآن پایان می‌یابد.


وی افزود: حیات دنیوی انسان برای امتحان و آزمایش است و مسئولیت‌هایی که به انسان داده می‌شود امتحان الهی است که امیدوارم همه ما در هر جایگاه و مسئولیتی هستیم در این آزمون الهی سربلند باشیم.


حجت الاسلام عباسیان تصریح کرد:در سال گذشته در حوزه قرآنی کار‌های خوبی انجام شد که در حوزه طرح تربیت حافظان تعداد این افراد را به ۲۴ هزار نفر رساندیم و بیش از ۵۰۰ کلاس در سطح استان برگزار و ۳۰۰ مربی نیز در استان آموزش‌های لازم را دیدند.


وی در ادامه با اشاره به چاپ و نشر ۸۰ هزار جلد قرآن کریم در سال ۹۶ خاطرنشان کرد: این تعداد در استان به چاپ رسیده و در سطح مساجد کرمانشاه و شهرستان‌ها و حتی کشور‌های اروپایی توزیع شده است.


حجت الاسلام عباسیان اظهار کرد: در حوزه ترجمه نیز قرآن کریم به ۱۴ زبان ترجمه شده و در حال حاضر ترجمه به زبان‌های سوئدی و اندونزیایی در مرحله پایانی کار است.


وی در پایان گفت: برای ارتقای جایگاه مسابقات در سطح کشور و راه یافتن متسابقین کرمانشاهی لازم است جلسات آموزس تخصصی بصورت هفتگی برگزار شود که خوشبختانه این امر در حال اجراست.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار