رئیس اتاق اصناف کرمانشاه با حضور در دفتر خبرگزاری تابناک گفت : بازاریان تابع قانون هستند.
کد خبر: ۷۵۵۵۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸ 20 June 2019

به گزارش خبرنگار تابناک، رضا سلیم ساسانی در نشستی صمیمی که با حضور رؤسای اتحادیه‌های صنفی و خبرنگاران تابناک در دفتر این خبرگزاری برگزار شد گفت:هدف ما از حضور در خبرگزاری تابناک، بیان مشکلات واحد‌های صنفی است و برای حل مشکلات به کمک همه دستگاه‌های اجرایی نیازمندیم.

وی افزود: تمامی رؤسای اتحادیه‌های صنفی، انتخابی ازسوی بزرگان و بازاریان هستند و ریالی حقوق از اتاق اصناف دریافت نمی‌کنند.

وی با اشاره به اصول حاکم در بازار گفت:بازاریان اهل رشوه دادن و گرفتن نیستند و در مقابل قانون همیشه سر تعظیم فرود می‌آورند و تابع قانون و نظام هستند.

ساسانی در پایان خاطرنشان کرد: ما توانستیم با همکاری اتحادیه‌های صنفی و هئیت رئیسه اتاق اصفاف، رتبه دوم کشور از نظر شفافیت مالی و در برگزاری نمایشگاه‌ها رتبه اول را بدست بیاوریم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
اينهايي كه تو عكس هستند بازاريان و معتمدان بازار نيستند كارمندان نمايشگاه بين المللي هستند كه بعنوان اچار فرانسه استفاده ميشوند روزي با كارت بازرگاني در انتخابات اتاق بازرگاني شركت ميكند كارمند نمايشگاه هستند و در بزرگداشت اصناف معتمد و بزرگ صنف ميشوند ...واقعا در كرمانشاه چه خبر است...هر چند تابناك انتشار نمي دهد اما چهت تنوير افكار سردبير محترم .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار