وحید شامبیاتی در گفتگو با تابناک:
مدیر عامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرمانشاه از اولویت اجرای پروژه‌های پیشتاز خبر داد.
کد خبر: ۷۵۵۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹ 19 June 2019

وحید شامبیاتی در گفتگو با خبرنگار تابناک گفت: ما در شهرداری کرمانشاه به دنبال ایجاد درآمد‌های پایدار هستیم و یکی از راهکار‌های ایجاد درآمد‌های پایدار استفاده از بخش خصوصی است، در همین راستا مطالعات لازم را در خصوص اقتصاد شهری انجام داده و بسته‌های سرمایه گذاری را تهیه کرده ایم که این بسته‌ها در هفت محور تقسیم بندی شده اند، از جمله محور حمل و نقل عمومی شهر هوشمند، پسماند، خدمات شهری، بازآفرینی شهری، گردشگری و حوزه فرهنگی هنری است.

وی تصریح کرد: برای تهیه این بسته ها، مطالعات ما از سال نود و پنج تا کنون زمان برده تا به مرحله‌ای برسد که امروزه از سرمایه گذار استفاده شود.

شامبیاتی خاطرنشان کرد: در این بسته‌های تهیه شده، پروژه‌ها فازبندی و تقسیم بندی شده است که برخی از این پروژه‌ها پیشتاز هستند و اولویت اجرا دارند که خوش بختانه عملیات آنان آغاز شده است، برخی از پروژه‌ها کوتاه مدت و برخی نیز بلند مدت هستند، مانند پروژه شهربازی فانفار و ولایت که کار‌های عملیاتی آن را واگذار کرده ایم.

ایشان در پایان عنوان کرد: ما در هر پروژه‌ای با توجه به هماهنگی که با سازمان فرهنگی شهرداری انجام داده ایم، یک پیوست فرهنگی تهیه می‌کنیم که در واقع هر پروژه‌ای که میخواهد انجام شود، یک پیوست فرهنگی داشته باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار