بر اساس تفاهم نامه‌ای بین استانداری خراسان رضوی و هلال احمر کشور؛
بر اساس تفاهم نامه‌ای بین استانداری خراسان رضوی و هلال احمر کشور مقرر شد تعداد ۱۰ پایگاه امداد و نجات در استان احداث و تجهیز شوند.
کد خبر: ۷۵۵۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۸ 18 June 2019

به گزارش تابناک رضوی، علی اصغر پیوندی ظهر سه شنبه در دیدار با استاندار خراسان رضوی در محل استانداری اظهار کرد: در کشور بیش از ۵۸۰ پایگاه هلال احمر وجود دارد که نسبت به استانداردهای پیش بینی شده بسیار کم است و لازم به ذکر است که برخی از این پایگاه‌ها به صورت کانکس ارائه خدمت می‌کنند.

 

وی افزود: براساس برنامه ریزی ها اقدامات لازم برای خرید ۲۰۰ آمبولانس آغاز شده است و با توجه به اهمیت خراسان رضوی تلاش می کنیم که از این ظرفیت تعداد مناسبی را به این استان اختصاص دهیم.

 

همچنین استاندار خراسان رضوی نیز در این دیدار اظهار کرد: در خصوص محور پر چالش غرب استان آمادگی داریم با همکاری هلال احمر تعداد پایگاه‌های این محور را توسعه داده تا از چالش‌های آن کاسته شود.

 

علی رضا رزم حسینی ادامه داد: استان خراسان رضوی با توجه به پتانسیل خود و ظرفیت بهره مندی از وجود پر برکت امام رضا (ع) باید با دیگر استان‌های کشور از حیث تأمین نیازمندی‌ها تفاوت داشته باشد.

لازم به ذکر است در این جلسه بر اساس تفاهم نامه‌ای بین استانداری خراسان رضوی و هلال احمر کشور مقرر شد تعداد ۱۰ پایگاه امداد و نجات در استان احداث و تجهیز شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار