دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از ورایز هشت میلیارد و 900 میلیون تومان به حساب تعدادی از مالباختگان پرونده گلیم و گبه کرمانشاهان خبرداد.
کد خبر: ۷۵۴۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰ 18 June 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک و به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه، محمد حسین صادقی با اعلام این خبر اظهارکرد: در آستانه هفته قوه قضائیه سومین مرحله پرداخت طلب مالباختگان پرونده موسوم به گلیم و گبه کرمانشاهان امروز (۲۸ خرداد) به حساب شکات نزد بانک ملی واریز شد.

وی تصریح کرد: در این مرحله هشت میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان را به حساب هزار و ۹۷۳ مالباخته واریز کردیم.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه بابیان اینکه پراختی‌های امروز (سه شنبه) باعث تسویه تعدادی دیگر از شکات شد، خاطرنشان کرد: طی سه مرحله پرداختی که تاکنون داشته ایم، جمعا ۹ هزار و ۱۲۶ نفر تسویه شده اند و مابقی پرداختی‌ها نیز بزودی انجام خواهد گرفت.

وی میزان کل پرداختی‌ها طی سه مرحله گذشته را بیش از ۸۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: درحال حاضر بخشی از طلب تعداد دو هزار و ۵۷۶ نفر از شکات باقی مانده که این تعداد در مرحله اول ۳۹ درصد از طلب خود را دریافت کرده اند، اما دستگاه قضایی استان با جدیدت و اولویت در تلاش است تا این افراد را نیز تعیین تکلیف کند.

صادقی در پایان عنوان کرد: مالباختگانی که طلب آن‌ها باقی مانده برای پیگیری طلبشان لازم نیست مراجعه حضوری به دادسرا داشته باشند، چراکه تمام اطلاعات جدید را از طریق رسانه‌های عمومی اعلام خواهیم کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار