جلیل قهرمانی در گفتگو با تابناک:
رئیس اتاق اصناف شهرستان گیلانغرب از شناسایی و تشکیل پرونده ۱۵ واحد متخلف از ابتدای سال جاری در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۵۴۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶ 18 June 2019

جلیل قهرمانی در گفتگو با خبرنگار تابناک گفت: در این شهرستان ۱۹۹۷ واحد صنفی در حال فعالیت هستند که توسط ۱۲ اتحادیه اداره و نظارت می‌شوند و از این تعداد ۱۸۳۰ واحد دارای پروانه کسب و تعداد ۱۶۷ واحد دیگر فاقد پروانه کسب هستند.

وی در جهت ساماندهی واحد‌های فاقد پروانه افزود: به صورت مستمر واحد‌هایی که سابقه فعالیت بیشتری دارند و به اخطار‌های بازرسین توجه نکنند، جهت پلمپ به مراجع ذیصلاح معرفی می‌شوند و از ابتدای سال جاری تا کنون یک واحد پلمپ و تعدادی هم اخطاریه دریافت نموده اند.

قهرمانی تصریح کرد: وظیفه اتحادیه‌ها و اتاق اصناف شناسایی و ساماندهی واحد‌های فاقد پروانه، نظارت بر فعالیت‌ها و عملکرد اصناف، رسیدگی به اعتراض افراد صنفی نسبت به تصمیمات اتحادیه‌ها، نظارت بر اجرای مقرارت صنفی، ایمنی، انتظامی، کنترل قیمت‌ها و نظارت بر بازار، عمده‌ترین وظایف اتاق اصناف و اتحادیه‌ها می‌باشد.

رئیس اتاق اصناف گیلانغرب در پایان افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۰۵۰ مورد بازرسی به عمل آمده که تعداد ۱۵ مورد تخلف کشف و به تعزیزات حکومتی معرفی گردیده و عمده این تخلفات شامل گرانفروشی و عدم درج قیمت بوده که ارزش ریالی این پرونده‌ها بیش از بیست میلیون ریال می‌باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار