کد خبر: ۷۵۱۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹ 04 June 2019

رئیس شورای شهر کرمانشاه استعفا داد، این تیتر خبر رسانه های کرمانشاه در هفته گذشته بود و پنج روز بعد، امیری استعفای خود را پس گرفت، تیتر رسانه ها شد، غلامرضا امیری در متن استعفای خود عدم وجود افق روشن، لج بازی های کودکانه و کارشکنی همکاران خود را بعنوان علت این استعفا اعلام کرد اما اکنون وی با وجود چنین مشکلاتی که بیان کرده است، با وساطت مصری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی به شورای شهر بازگشته است.

 

یاداشت : جناب آقای غلامرضا امیری نماینده( اسبق - فعلی) شورای شهر، چندی پیش محتوای استعفا نامه شما را دیدیدم، در ابتدای نامه با توجه به فراز و نشیب های همان چهار دوره ای که ذکر کرده بودید و همان چهار دوره ای که همه ما به یاد داریم! گمان کردیم مسئولی در شهر پیدا شده که بالاخره به این نتیجه رسیده است که باید صندلی مسئولیت را به افراد توانمند و خوش فکر تحویل دهد.

 اما در ادامه نامه، آنچه به چشم آمد گله گزاری های کودکانه (( آنگونه که خودتان فرموده بودید)) از برخی اختلافات داخلی شورا بود که کشاندن آن به رسانه ها و کف جامعه باعث مطرح شدن سوالات فراوانی برای مردم شد، از جمله :

 وقتی گفتید "نمیشود" و" نمیگذارند "  و به تبعات این ادعاهای شاکیانه اعتنا نکردید ، امروز بعد از گذشت تنها چند روز از انتشار نامه استعفا، نخواهید توانست مخاطب خود را قانع کنید که چگونه به این زودی "شدنی شد " و " گذاشتند".

 افق روشنی که نمی دیدید، از کجا سر برآورد که امروز با پس گرفتن استعفای خود گمان می‌کنید خادمانه بازگشته اید؟

 چگونه و با کدام قدرت در این مدت شش روزه توانستید بر کارشکنی ها ، لج بازی های کودکانه و ترجیح دادن مناسبات فردی به کار گروهی فائق بیایید؟

 به نظر میرسد با توجه به داشتن چنین توانایی بالایی در حل سریع مشکلاتی که مطرح کرده بودید، باید طی چهار دوره قبلی، کرمانشاه را چنان متحول و پیشرفته می دیدیم که سر آمد شهرها در میان مراکز استان ها باشد!

 اکنون خواست ما اینست : همانگونه که در کمال صداقت، استعفای خود را اعلام کردید ، در کمال صداقت از چگونگی بازگشت پیروزمندانه خود به شورا برای شهروندان کرمانشاهی پرده بردارید.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار