مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه گفت: کودکان و نوجوانان و حتی بزرگترها می‌توانند در دومین جشنواره ملی پویانمایی به میزبانی این استان، حدود 3 هزار و 150 دقیقه فیلم کوتاه و بلند ببینند.
کد خبر: ۷۵۰۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷ 01 June 2019

به گزارش تابناک به نقل از فارس:

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه از برگزاری دومین جشنواره ملی پویانمایی و برنامه‌های عروسکی تلویزیونی ایران به میزبانی این استان خبر داد.

افشین امیری زمان برگزاری این رویداد فرهنگی ملی سازمان صدا و سیما را اواخر خردادماه جاری اعلام و بیان کرد: برنامه‌های این جشنواره در سه شهرستان و ۳۵ نقطه استان برگزار می‌شود.

وی پخش زنده و سراسری برنامه‌های این جشنواره از شبکه‌های مختلف رسانه ملی را فرصت مناسبی برای معرفی پتانسیل‌های استان کرمانشاه، فرهنگ و جاذبه‌های آن دانست و گفت: ظرفیت‌های استان در طول مدت برگزاری دومین جشنواره ملی پویانمایی و برنامه‌های عروسکی تلویزیونی به مدت یک هفته به نمایش گذاشته می‌شود.

آنگونه که امیری می‌گوید، در این مدت کودکان و نوجوانان و حتی بزرگتر‌ها می‌توانند حدود ۳ هزار و ۱۵۰ دقیقه فیلم کوتاه و بلند ببینند.

امیری در توضیح برگزاری برنامه‌های افتتاحیه و اختتامیه این جشنواره در سالن انتظار کرمانشاه، گفت: برنامه‌های افتتاحیه به عهده صدا و سیمای مرکز کرمانشاه است و اختتامیه را ستاد مرکزی در تهران عهده‌دار شده که با حضور سعید آقاخانی، کارگردان سریال «نون خ» برگزار خواهد شد.

این مسؤول با تاکید نهایت استفاده از این فرصت برای اعتلای استان، دعوت از چهره‌های شناخته شده برنامه‌های کودک و نوجوان کشور اعم از عمو پورنگ، فیتیله و اجرای برنامه در پارک کوهستان و سالن انتظار شهر کرمانشاه در زمان برگزاری جشنواره را در قالب دیگر برنامه‌های این جشنواره اعلام کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار