یادداشت: رضا دوستی فعال رسانه‌ای
کد خبر: ۷۴۹۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴ 29 May 2019

مدتي است كه در فضاي رسانه اي استان انتقادات شديدي به مديران غيربومي استان مي شود كه البته جا دارد تاكيد كنم بنده نيز موافق مديريت بومي بر امورات استان هستم اما اعتقادم بر اين است كه در برخي پست ها و مديريت ها اگر سكان به دست غيربومي ها (البته غيربومي هاي توانمند) باشد به مراتب اثرگذارتر و اثربخش تر از مديران بومي است. يكي از پست هاي كليدي شهرداري كرمانشاه كه اخيرا دستخوش تغييرات شده، پست معاونت اداري و اقتصادي است و شخصي به نام «يحيي عيدي بيرانوند» اين سمت را برعهده گرفته است. طبيعتا او غيربومي است اما آيا توانمند نيز هست يا نه؟! چيزي است كه رزومه اش به درستي آن را بيان مي كند.

 او در كارنامه اش، مديركل دفتر شهري استانداري لرستان، مديرعامل سازمان همياري شهرداريهاي لرستان و شهردار خرم آباد بودن را نيز تجربه كرده است و حتي اخيرا توسط اعضاي شوراي شهر گلپايگان با اكثريت آرا به عنوان شهردار اين شهر تاريخي  و پراهميت انتخاب شده است اما بيرانوند ترجيح داده كه در كرمانشاه و در سمت معاونت اداري و اقتصادي  شهرداري به مردم اين شهر خدمت كند.

 بیرانوند در گفتگويی ضمن استعفا از سمت شهرداري گلپايگان اظهار كرد: نظر به این که از 19 اردیبهشت 97 به عنوان معاون اداری و اقتصادی شهرداری کرمانشاه منصوب شده‌ و مشغول خدمت به مردم فهیم این شهر هستم، لذا موضوع شهردار شدن بنده در گلپایگان با مخافت دكتر طلوعی شهردار کلانشهر کرمانشاه قرار گرفت و ناچار به کناره‌گیری از قبول سمت شهردار در شهر گلپایگان شدم.

 وی خدمت به مردم خوب گلپایگان را مایه فخر دانست و از حسن نیات اعضای شورای شهر گلپایگان قدردانی کرد و مراتب انصراف خود را با ارسال نامه رسمی اعلام کرد.

  پس بنابراين بيرانوند بدون شك يك مدير توانمند است و براي چنين مدير توانمندي در هر نقطه از اين كشور اسلامي پست مديريتي وجود دارد لذا صرفا به دليل غيربومي بودنش نمي توانيم به او خرده بگيريم.

 به اميد آنكه روزي فرارسد كه پست هاي سازماني ديار سنگ و آب در اختيار مديران توانمند ايراني باشد، چه بومي، چه غير بومي... فقط توانمند!

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار