سرهنگ یحیی الهی در گفتگو با تابناک:
فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات آزادسازی خرمشهر، با اشاره به سخنان رهبری گفت: جنگ نخواهد شد
کد خبر: ۷۴۸۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹ 25 May 2019

سرهنگ یحیی الهی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در گفتگو با خبرنگار تابناک گفت : سوم خرداد نقطه عطفی بر پیروزی ایمان بر کفر بود.

 وی افزود : در هشت سال جنگ تحمیلی با دشمنی تا بن دندان مسلح از نظر تجهیزات، امکانات و نیروهای نظامی که در ظاهر بسیار قوی به نظر می آمد مقابله کردیم ، جمهوری اسلامی در آن زمان تازه سازمان یافته بود، بسیج هنوز آنچنان تشکیل نشده بود و سازماندهی در نیروهای مسلح هنوز ایجاد نشده بود لذا در همان اوایل جنگ مناطقی از کشور به اشغال دشمن درآمد.

 ایشان در ادامه گفت : آزادسازی خرمشهر نشان داد ایمان به خداوند همیشه قوی تر از هر قدرتی است ، همان ایمان و اعتقادی که بین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، بسیجیان سلحشور و سپاه بود، این باور و اعتقاد را بوجود آورد که شهادت را سعادت میدانند و همیشه قوی تر از ادوات و تجهیزات است و به حمدلله با تدبیر فرماندهان ارتش و سپاه توانستند خرمشهر را آزاد کنند.

 ایشان در ادامه افزودند : امام فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد و این وعده خدا بود که با اعتقاد و یقین رزمندگان به خدا به تحقق پیوست.

 فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه در پایان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری و شایعات اخیر مبنی بر احتمال آغاز جنگ گفت : همانطور که رهبری با بصیرت، با بررسی و شناخت دقیق دشمن فرمودند ؛ جنگ نخواهد شد و به گفته سرلشکر باقری انگشت های ما روی ماشه است، هرتجاوز و تعرضی قطعآ جواب دندان شکنی خواهد گرفت اما چیزی که مسلم است این است که جنگ نخواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار