خیرین و مسؤلین استان کرمانشاه در جشن گلریزان جهت کمک به مددجویان بهزیستی مبلغ یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان کمک کردند.
کد خبر: ۷۴۵۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶ 18 May 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک، مراسم گلریزان با عنوان"بهشتی زیستن" در آستانه فرارسیدن میلاد امام حسن مجتبی (ع) و در راستای جمع آوری کمک برای ساخت مسکن مددجویان به همت اداره کل بهزیستی استان با حضور استاندار، خیرین و جمعی دیگر از مسئولان در محل مجتمع فرهنگی رفاهی بهزیستی برگزار شد.

مهندس بازوند استاندار کرمانشاه در این مراسم از طرف استانداری مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان و شخصا ۲۰ میلیون تومان کمک کرد و به همت دیگر خیرین، یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان کمک نقدی برای مددجویان جمع آوری شد.

دکتر رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در این مراسم ضمن تجلیل از حضور مسئولان و خیران به وظیفه سنگین بهزیستی در قبال مردم از قبل از تولد تا بعد از مرگ اشاره کرد و افزود: بهزیستی در مقابل نوزادان رها شده، زنان خود سرپرست، بدسرپرست، معلولان، بیماران روانی، سالمندان و... با وجود کم‌بودن نیروی انسانی، نرم‌افزاری و سخت‌افزاری خود را مسئول می‌داند.

وی مستاجر بودن مددجویان را در قالب یکی از عمده مشکلات این نهاد حمایتی عنوان کرد و افزود: ۵۵۲ مسکن مهر مددجویان زیر حمایت بهزیستی استان به خاطر مبالغی حدود ۳ الی ۶ میلیون تومان برای تکمیل انشعابات مسکن بلاتکلیف مانده و هم‌اکنون در مسکن استیجاری و در شرایط سخت زندگی می‌کنند و کمک جمع آوری شده در گلریزان می‌تواند تاحدودی مشکلات مددجویان در این زمینه را برطرف کند.

به گزارش خبرگزاری تابناک، افراد و خیرین می‌توانند کمک‌های نقدی خود به بهزیستی کرمانشاه را به شماره حساب بانک ملت به شماره ۲۳۴۵۳۶۳۸۰۰ و یا شماره کارت بانک رفاه به شماره ۵۸۹۴۶۳۷۰۰۰۰۲۲۲۸۲ واریز کرده و یا از طریق شماره گیری # ۱۲۰*۶۶۵۵* واریز کمک‌های نقدی را داشته باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار