کامران کریمی در گفتگو با تابناک:
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسلام آباد غرب، از توزیع بیش از هفت تن گوشت در طرح تنظیم بازار این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۴۵۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹ 16 May 2019

 کامران کریمی در گفتگو با خبرنگار تابناک گفت : پیرو توزیع برنج تایلندی، هومالی، شکر ، گوشت گوساله برزیلی ، مرغ منجمد و... در طرح تنظیم بازار، با همکاری سازمان صنعت و در گشت های مشترک از عاملان توزیع این اقلام بازرسی بعل می‌آید.

 وی درخصوص نرخ اقلام توزیع شده در طرح تنظیم بازار گفت : شکر با قیمت 3800 تومان، گوشت مرغ منجمد هرکیلو 10500 و گوشت گوساله برزیلی بین 28 الی 31 هزار تومان است.

 کریمی هدف از اجرای طرح تنظیم بازار را ضرورت توزیع به موقع کالاهای اساسی و تسهیل بهره مندی اقشار کم درآمد جامعه دانست و گفت : این طرح باعث شد که قیمت برخی از اقلام در بازار کاهش پیدا کند.

 ایشان در ادامه بیان داشتند : ۷ هزار و ۳۰۰ کیلوگرم گوشت گوساله منجمد برزیلی با قیمت مصوب حدود 30 الی 32 هزار تومان از روز چهارشنبه 25 اردیبهشت ماه در تمام نقاط شهرستان از طریق سامانه گسترش زرین و با ارائه کد ملی در بین شهروندان عزیز توزیع می‌شود و همچنین ۵۰ تن شکر بین قنادان و شیرینی پزان شهرستان جهت تعادل قیمت توزیع می‌شود.

 کریمی در پایان از همراهی و همکاری فرمانداری ، اداره صنعت، معدن و تجارت ، اتاق اصناف ،اتحادیه مرتبط و تعزیرات حکومتی این شهرستان تشکر کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار