معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری عوامل تیراندازی شهرک پردیس کرمانشاه که منجر به کشته شدن یک تن و زخمی شدن یک نفر دیگر شد، با تلاش کاراگاهان پلیس آگاهی و در شهر مشهد خبر داد.
کد خبر: ۷۴۴۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹ 14 May 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمدرضا آمویی" اظهار داشت : حادثه تیراندازی ساعت حدود 23 شامگاه روز یکشنبه 18 فروردین رخ داد که طی آن 2 نفر ضارب با اسلحه ضمن مراجعه به یک مغازه اقدام به تیراندازی کردند.

 وی ادامه داد: به دنبال این تیراندازی 2 نفر مشتری زخمی می شوند که یکی از آن ها در حین انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داده و فرد دیگر نیز تحت مداوا قرار می گیرد.

 سرهنگ آمویی تصریح کرد: افراد ضارب پس از اقدام به تیراندازی سوار بر 2 دستگاه خودرو از محل حادثه متواری می شوند.

 معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: پس از گزارش موضوع به پلیس، کاراگاهان پلیس آگاهی با جدیت مسئله را پیگیری و در نهایت موفق به شناسایی مخفیگاه عوامل تیراندازی در شهر مشهد شدند.

 وی گفت: پس از شناسایی مخفیگاه ضاربان متواری، کارآگاهان پلیس آگاهی صبح امروز (23 اردیبهشت) با رعایت تمام مسائل امنیتی، توانستند در عملیاتی ضربتی و غافلگیرکننده هردو نفر را دستگیر کنند.

 سرهنگ آمویی تصریح کرد: طبق تحقیقات بعمل آمده، این تیراندازی به دنبال اختلافات خانوادگی میان ضاربان و صاحب مغازه رخ داده بود.

 معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه در پایان با دعوت عموم مردم به صبر و خویشتن داری، گفت: پلیس قاطعانه با هرگونه ناامنی برخورد کرده و افراد شرور در چنگال قانون گرفتار خواهند شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار