بابک ترابی در گفتگو با تابناک:
مدیرعامل ستاد دیه استان کرمانشاه از آزادسازی ۱۳۰ زندانی در سال ۹۷ با مبلغ ۱۷۴ میلیارد و ۵۰۰ میلون ریال خبر داد.
کد خبر: ۷۴۴۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷ 14 May 2019

به گزارش خبرنگار تابناک، عصر امروز جشن گلریزان آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد با حضور حضرت آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه برگزار شد.

 بابک ترابی مدیرعامل ستاد دیه استان در حاشیه این مراسم به خبرنگار تابناک گفت : از سال 81 که ستاد دیه استان کرمانشاه فعالیت خود را آغاز کرد، تا کنون 3200 نفر با کمک های مالی و مشاوره ای ستاد دیه از زندان آزاد شده اند.

 وی افزود : مردم همواره بهترین حامی ما بوده اند، هرچند که مشکلات اقتصادی شاید اجازه ندهد مردم عزیز کمک بیشتری داشته باشند، اما هیچ گاه ما را در این راه تنها نگذاشته اند و جشن گلریزان هرساله در ماه مبارک رمضان در سراسر کشور برگزار می‌شود اما کار ما فقط مختص یک روز نیست و طی سال از طریق شماره حساب و یا مراجعه حضوری اقدام به جمع آوری کمک می‌کنیم.

 مدیرعامل ستاد دیه در پایان گفت : در سال گذشته 130 زندانی جرائم غیرعمد که 127 نفر آنان آقا و 3 نفر آنان خانم بودند با مبلغ 174 میلیارد و 500 میلیون ریال آزاد شدند که این مبلغ از طریق کمک های مردمی، تسهیلات، کمک های بیمه، کمک های ستاد مرکزی دیه و منابع استانی تأمین شد و مبلغ 50 میلیارد ریال نیز از شاکیان تخفیف گرفتیم و باعث آزادسازی این زندانیان شده ایم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار