شهریار سعیدپور در گفتگو با تابناک:
به گزارش خبرنگار تابناک، مدیر بانک قرض الحسنه رسالت استان با حضور در دفتر خبرگزاری تابناک، با این مجموعه خبری در خصوص بانکداری اجتماعی و مجازی گفتگو کرد.
کد خبر: ۷۴۴۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸ 13 May 2019

 شهریار سعیدپور گفت : بانک قرض الحسنه رسالت در سال ۹۱ موفق به اخذ مجوز و به بانک تبدیل شد که درحال حاضر با ۳ شعبه در کرمانشاه و ۷ شعبه در شهرستان ها و ۷۶ نفر پرسنل درحال فعالیت است.

 وی افزود : اهداف بانک قرض الحسنه رسالت بر پایه بانکداری اجتماعی و مجازی است که طبق اهداف باید تا سال ۱۴۰۰ بدون شعبه اقدام به فعالیت کنیم و اولین بانک مجازی کشور خواهیم بود ؛ که این امر نیازمند فرهنگ سازی است .

 ایشان درخصوص بانکداری اجتماعی و مجازی گفت : با تشکیل کانون های همیاری اجتماعی که از ۵ نفر به بالا است، میتوان تمامی خدمات را با شناسه کانون و با همکاری راهبر و راهنما و بدون مراجعه به بانک انجام دهند و تا سقف ۳۰ میلیون تومان وام بدون نیاز به سپرده و فقط بر اساس روز شمار معدل با کارمزد صفر تا ۲ درصد وام دریافت کنند، برای مثال میتوان وام خرید کالا تا سقف ۳۰ میلیون تومان با کارمزد صفر درصد بدون نیاز به سپرده گذاری ولی با شرط خرید از فروشگاه طرف قرارداد و یا وام پرداخت بیمه شخص ثالث با کارمزد صفر درصد و بازپرداخت ۱۳ ماهه اقدام کنند و پروژه کانون همیاری اجتماعی مشتریان در یکسال اخیر شروع فعالیت خود توانسته است ۳۸۵ کانون در استان تشکیل دهد و ۱۷۹۹۷ فقره وام قرض الحسنه در سال ۹۷ اعطا شده است .

 سعید پور درخصوص طرح های بانک قرض الحسنه رسالت گفت : تمامی طرح ها از جمله اشتغال زایی زیر نظر افراد متخصص و اقتصاد دان بررسی شده و پس از تحلیل، کشوری و به مرحله اجرا در می‌آیند، اشتغال زایی در مناطق زلزله زده سرپل ذهاب ، رشید آباد صحنه و نیز شروینه در جوانرود انجام شده و در سال ۹۸ در کل استان به اجرا در می‌آید.

 وی افزود : اعطای ۳۰ میلیون تومان وام خرید دام و بازسازی جایگاه آن به افراد زلزله زده ارئه شده و در برخی از روستاها آموزش خیاطی و اعطای چرخ خیاطی پس از دوره و گرفتن کار و حتی کمک به فروش کار از اقدامات بانک قرض الحسنه رسالت می باشد.

 مدیر بانک قرض الحسنه رسالت در پایان گفت : این بانک وام های دیگری از جمله وام خرید دوچرخه در راستای کمک به محیط زیست و کاهش آلودگی هوا و وام زیارتی به مشهد مقدس به کانون های استان با پرداخت ماهیانه تقریبی ۱۶هزار تومان نیز ارئه می‌کند و در نظر داریم بتوانیم وام سفر زیارتی به کربلا را نیز ارئه کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار