نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: وحدت بین مسئولان و وحدت رویه در امور چاره ساز بسیاری از مشکلات خواهد بود.
کد خبر: ۷۴۳۴۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸ 11 May 2019

به گزارش خبرنگار تابناک حضرت آیت الله"مصطفی علما" در نشست با شهردار و جمعی از اعضای شورای شهر کرمانشاه ، اظهار داشت:

باید با وحدت و تلاش امورات مردم و شهر به بهترین نحو انجام شود و فعالیت های انجام شده نیز برای مردم  اطلاع رسانی شود.

 وی گفت: کرمانشاه از قدیم شهر مهم و با اهمیتی در زمینه تجارت بوده و همچنین در راه کربلا بودن این شهر اهمیت آن را در گذشته بسیار بیشتر می کرد و امروز نیز بایستی امور را در شان این شهر اداره کنیم.

 وی گفت: شهرداری ها در ماه مبارک رمضان بایستی فضای شهر را دگرگون کنند به طوری که تفاوت این ماه مبارک با ماه های دیگر مشخص باشد چرا که این ماه دارای برکات فراوانی است و تنها ماهی است که نام آن در قرآن برده شده است.

همچنین شهردار کرمانشاه گفت: همه در تلاش هستند که با تعامل و همکاری بین شورای شهر و شهرداری فعالیت های مناسبی را برای پیشرفت شهر و خدمات عمومی انجام دهند.

"سعید طلوعی" افزود:  سعی می شود که همه امور به صورت فنی و اصولی انجام شود و عمده تصمیمات برای ترمیم ، بازسازی و انجام پروژه ها به خوبی صورت پذیرد.

 وی گفت: در حوزه ترافیکی و خدمات شهری تصمیمات خوبی گرفته شده است که به زودی اجرایی خواهد شد و انشالله سبب  تسهیل در رفت و امد شهروندان خواهد شد.

 وی افزود: شهرداری کرمانشاه با همکاری دیگر یگان ها از قبیل سپاه  اقدامات لازم را قبل از شروع  سیل انجام داد که مانع از وقوع اتفاقات  ناگوار بسیاری در کرمانشاه شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار