صبح امروز با حضور رئیس سازمان امور عشایری کشور، آقای بهزاد محمدی بعنوان مدیرکل جدید این سازمان در استان کرمانشاه معرفی شد.
کد خبر: ۷۴۲۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵ 08 May 2019

به گزارش خبرنگار تابناک مراسم تکریم و معارفه مدیر کل امور عشایری استان کرمانشاه صبح امروز در آمفی تئاتر سازمان جهاد کشاورزی برگزار و از خدمات حسن احمدی قدردانی و بهزاد محمدی به عنوان مدیر کل جدید امور عشایری استان کرمانشاه معرفی شد.

 حجت الاسلام یوسفی نیا مسؤل نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادرکشاورزی استان در این مراسم با اشاره به برکات روزه و فضایل آن گفت : روزه اثرات اجتماعی بهداشتی فراوانی دارد،. ایشان در ادامه ارائه خدمات به عشایران و‌ کشاورزان را مورد تأکید قرار داد و خدمت به عشایر را جهاد دانست

 مهندس حاتمی مدیرکل سازمان جهادکشاورزی استان نیز در این مراسم ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان از مهندس قندالی ریاست سازمان امور عشایر ایران به خاطر پیگیری مشکلات عشایر و مطالبات آنها تشکر کرد و گفت : از زحمات و خدمات سی و پنج ساله مهندس احمدی ریاست اسبق تشکر می‌کنم.

 وی در ادامه افزود : در راستای تحقق اهداف سازمانی باید درخدمت عشایر بود و توقعی که از همکاران خود دارم، همراهی وهمدلی با آقای محمدی ریاست جدید سازمان امور عشایری است که در راستای تحقق اهداف و برطرف کردن مشکلات عشایری با یکدیگر تلاش کنید.

 در پایان این مراسم مهندس احمدی مدیرکل امور عشایراستان کرمانشاه برای مهندس بهزاد محمدی سکان دار جدید امور عشایر آرزوی موفقیت را داشت و درخصوص خدمات خود در طی سال های خدمتش گفت : در این ایام هیچ دامداری علوفه مورد نیاز دام خود را از استان های دیگر خریداری نکرده و همچنین بیشترین میزان ذخیره سازی را داشته اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار