استاندار کرمانشاه گفت: عملکرد آمریکا در شرایط فعلی، مصداق عینی تروریسم اقتصادی است و هر گلوگاهی را که به اقتصاد ایران کمک می‌کند، همانند یک تروریست اقتصادی نابود می‌کند
کد خبر: ۷۴۲۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹ 07 May 2019

به گزارش تابناک به نقل از فارس:

هوشنگ بازوند پیش از ظهر امروز در نشست ستاد مدیریت و راهبری مقابله با تحریم، اظهار داشت: آمریکا تنها برای توقف فروش نفت ایران برنامه‌ریزی نکرده، بلکه به دنبال بستن تمامی گلوگاه‌های اقتصادی در حوزه‌های مختلف است.

وی ادامه داد: عملکرد آمریکا در شرایط فعلی مصداق عینی تروریسم اقتصادی است و هر گلوگاهی را که به اقتصاد ایران کمک می‌کند، همانند یک تروریست اقتصادی نابود می‌کند.

استاندار کرمانشاه افزود: یک کارخانه بخش خصوصی مدت‌هاست، آماده تولید است ولی کارشناسان خارجی پروژه از ترس مجازات‌های آمریکایی‌ها واهمه دارند به ایران بیاید.

بازوند اضافه کرد: ۴۰۰ نفر با راه‌اندازی این کارخانه مشغول به کار می‌شوند، ولی آمریکایی‌ها با نهایت خباثت سنگ‌اندازی می‌کنند.

وی گفت: آمریکا ۴۰ سال است اینگونه فشارها را با نیت آسیب‌زدن به سرمایه‌های عظیم اجتماعی و  امنیت اجتماعی کشور، در دستور کار قرار داده و اکنون به اوج خود رسانده‌، ولی آن‌ها هیچگاه به اهداف خود نرسیده‌اند و نخواهند رسید.

بازوند تصریح کرد: اگر دستگاه‌ها نیاز می‌بینند در این شرایط تحریم مصوبه‌ای را اصلاح کنیم این پیشنهادها را ارائه دهند تا سریعا در دستور کار قرار گیرند.

کالاهای مورد نیاز بازار در کرمانشاه به اندازه کافی وجود دارند

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: کالاهای مورد نیاز بازار در استان به اندازه کافی وجود دارند، ولی باید نظارت شود که این کالاها در قفسه‌های فروشگاه‌ها عرضه شوند و در انبارها فروشگاه‌ها باقی نمانند.

بازوند گفت: بازار عراق یک فرصت بزرگ برای توسعه صادرات کشور است و باید تلاش کنیم آن را با صدور کالا و خدمات با کیفیت و رقابتی، حفظ کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار