گردهمایی امام جماعت و معاونین پرورشی مدارس در دفتر امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب با موضوع اخلاق برگزار شد.
کد خبر: ۷۳۷۴۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶ 23 April 2019

به گزارش خبرنگار تابناک، حجت  الاسلام محمدطه مهری امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب گفت:کار تربیتی ،آموزشی و فرهنگی نقطه آغاز و پایان ندارد و مسائل بروزی هم دارد و نیاز به تکرار دارد.

وی خاطر نشان کرد:فرزند امروز شاید قدمی جلو تر و بروز تر از ما باشد .زبان جوان امروز با زبان و ذائقه جوان دیروز فرق دارد و باید به عنوان یک مشاوره بروز در این دنیای صنعتی آنها را همراهی کنیم و برای مشکلات آن ها تلاش کنیم.

امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب اظهار داشت:باید علائم و هشدارها را به بچه ها بگوییم وما نمی توانیم گردش اطلاعاتی امروز و شبکه های اجتماعی ببنیدیم و باید برای جلوگیری از روش نادرست نرم‌افزار و جلوگیری از افراط دانش آموز معاونین پرورشی سعی در ساختن دانش آموزان داشته باشند.

مهری تصریح کرد :نباید در جلسات برگزاری نماز به دانش آموزان بگوییم همگی باید به نماز برویم بلکه باید احساس نیاز را در دانش آموزان بیدار کنیم جوان دنبال استدلال است و باید با مصداق با آنها حرف زد الان ذهن ها پر است و فقط برای راستگویی جا مانده حرف مبهم برای آنها نزنیم معاونین پرورشی باید بدانند که حرف آنها سخن آنها و عمل آنها برای دانش‌آموزان حجت است وتاثیر بسزایی در روح و روان دانش آموز دارد.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار