مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : ۴۷ هزار دانش آموز در استان کرمانشاه معادل ۱۵ درصد دانش آموزان سفیر سلامت هستند که اگر هر دانش آموز هدایت هفت نفر را تحت پوشش بگیرد و آن را به درستی انجام دهد ۱۰۰ درصدی دانش آموزان تحت پوشش آموزش‌ها قرار می‌گیرند.
کد خبر: ۷۳۷۳۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶ 23 April 2019

به گزارش خبرنگار تابناک، مجید یزدان پناه  امروز در همایش سفیران سلامت دانش آموزی، که در تالار شهید بهشتی برگزار شد افزود:سلامتی به عنوان ارزش فردی و اجتماعی یکی از مهمترین موضوعات است و انتظار می‌رود به آن توجه ویژه ای اعمال شود.

وی خاطر نشان کرد:خانواده اولین عنصری است که در سلامت فرزندان نقش دارد و بعد از آن آموزش و پرورش  وظیفه‌ای را برعهده دارد و این وظیفه سفیران سلامت را سنگین‌تر می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه اظهار داشت:یکی از معضلات اصلی فرزندان ما در جامعه رنج بردن از مشکلات دهان و دندان است بر همین مبنا در حوزه بهداشت دهان و دندان با علوم پزشکی اقداماتی انجام شده است.

یزدان پناه تصریح کرد: امروزه تغذیه در خرابی دندان دانش آموزان نقش به سزایی دارد همچنین استفاده مکرر از فضای مجازی باعث بروز مشکلات بینایی در آنها می‌شود. 

به گفته این مسئول،آموزش و پرورش به تنها متولی تأمین سلامتی دانش آموزان نیست بلکه با توجه به شعار هفته جهانی بهداشت درصدد همگانی شدن سلامتی هستیم.

وی گفت:امیدواریم با همکاری خانواده ها بتوانیم سلامتی فرزندان را تامین کنیم.

 

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار