مراسم رژه نیروهای مسلح، همزمان با سراسر کشور در روز ارتش در کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۷۳۶۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸ 18 April 2019
به گزارش خبرنگار تابناک، مراسم رژه نیروهای مسلح امروز ۲۹ فروردین همزمان با روز ارتش با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، استاندار، فرمانده قرارگاه منطقه غرب نیروی زمینی ارتش،فرمانده هان نظامی و انتظامی استان ، جمعی از مسئولین و مدیران استان ، خانواده معظم شهدا و مردم همیشه در صحنه کرمانشاه در بزرگراه امام خمینی(ره) کرمانشاه برگزار شد.

 امیر فرهاد آریانفر فرمانده قرارگاه غرب ارتش در آیین این مراسم گفت:۲۹ فروردین در سال ۵۸ از افتخارات این کشور است که معمار کبیر انقلاب باعث جاودانه شدن پیوند مردم و ارتش شد.

وی خاطر نشان کرد: همانطور که میدانیدروز ارتش یکی از روزهای مهم  است که به تاکید رهبر فقید انقلاب در این روز ارتش بایدبا تجهیزات و یگان‌های خود رژه  رفته و توان نظامی خود را به عرصه ظهور بگذارد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش اظهار داشت: ارتش با پیشقراولی در جهاد و مقاومت در تهاجم بعثی‌ها به یاری انقلاب و مقتدای خود پرداخت و امروز هم در کنار برادران سپاهی و بسیجی و نیروی انتظامی تا نابودی استکبار و تا سرحد شهادت از نطام دفاع خواهد کرد.

 

امیر آریانفر  تصریح کرد:ما در کنار برادران سپاهی با تاسی از ائمه اطهار در راه آرمانها و عزت و ناموس ملی با کسب آمادگی نظامی کامل به مقابله با هرگونه توطئه خواهیم پرداخت.

در ادامه مراسم،آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت:ارتش و سپاه ید واحد هستند و آمریکا نیز برای اختلاف افکنی بین نیروهای انقلابی عددی نیست.

وی ابراز داشت:برداران ارتش  در سخت ترین روزها سیل و زلزله در کنار مردم ماندن و دست از کمک برنداشتند و محبوبیت این نیرو در بین مردم دوچندان شده است.

آیت الله علما افزود: آمریکا با قاطعیت این مفهوم را می‌داند و اینکه امروز سپاه را در لیست گروهای تروریستی قرار می‌دهد به خوبی می‌داند که پایگاه مردمی قوی دارند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اظهار داشت: آمریکا به آخر خط رسیده و دیگر راه به جایی نخواهدبرد و این امر باعث شده آمریکادست به چنین کارهایی بزندو آبروی خودرا ببردولی باعث دو جندان شدن محبوبیت ایران در تمام  دنیا  شود.

 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار