حامد دارابی در گفتگو با تابناک:
مدیر‌کل حج و زیارت استان کرمانشاه گفت:عدم هماهنگی کنسولگری دائم عراق در کرمانشاه و نمایندگی وزارت امور خارجه در غرب کشور با اداره‌کل حج و زیارت استان سبب شده متقاضیان سفر به عراق برای گرفتن روادید هزینه چند برابری پرداخت کنند .
کد خبر: ۷۳۵۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۶ 18 April 2019

حامد داربی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:با توجه به ایتکه متولی کاروان‌های زیارتی به کشور عراق سازمان حج و زیارت است و از ۱۲ فروردین‌ماه، طبق تفاهمنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت عراق مقرر شد هزینه صدور روادید برای زائران و مسافران هر ۲ کشور رایگان باشد.

وی خاطر نشان کرد:ولی متاسفانه عدم هماهنگی کنسولگری دائم عراق در کرمانشاه و نمایندگی وزارت امور خارجه در غرب کشور با اداره‌کل حج و زیارت استان سبب شده متقاضیان سفر به عراق برای گرفتن روادید هزینه چند برابری پرداخت می کنند .

مدیر‌کل حج و زیارت استان کرمانشاه اظهار داشت:با وجود اعلام این آمادگی، متاسفانه علی‌رغم گذشت چها‌ر ماه و پیگیری‌های متعدد هیچگونه جوابی از سوی نمایندگی وزارت خارجه و کنسولگری دریافت نکرده‌ایم.

به گفته این مسئول، هر روز شاهد هستیم خیلی از زائران به گمان اینکه سازمان حج و زیارت متولی این قضیه است به سمت این اداره‌کل می‌آیند و نسبت به نحوه برخورد، میزان هزینه بالا و گزاف همچنین از معطلی سه الی چهار روزه که برای دریافت روادید، اعتراض دارند.

دارابی تصریح کرد:در حال حاضر این کار به چند دفتر گردشگری در استان واگذار شده است و آنها نیز نرخ دولتی دریافت نمی کنند و باعث به وجود اینچنین مشکلات شده اند .

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار