محمد بیگ زاده در گفتگو با تابناک:
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)اسلام آباد غرب گفت:۴۱ نفر از سرپرستان مرد مددجوی کمیته امداد امام خمینی در شهرستان به مشهد مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۷۳۵۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۶ 17 April 2019
محمد بیگ زاده  در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود : ایجاد نشاط روحی و معنوی میان مددجویان تقویت باورهای دینی و اعتقادی ایجاد روحیه خودباوری و آشنایی مددجویان با مسائل اعتقادی را از اهداف این سفر زیارتی ۶ روزه خواند.
 
وی خاطر نشان کرد: تعداد ۳۸ نفر مادر و دختر نیز هم اکنون در سفر زیارتی مشهد مقدس به سر می برند که به همت خیران و کاروانهای زیارتی راه اندازی شده است.
.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)اسلام آباد غرب اظهار داشت: در سفر اخیر مهندس فتاح تعداد ۴۵۰ نفر از مددجویان به مشهد مقدس و در سال گذشته ۱۱۰۰ نفر از مددجویان تحت کمیته امداد امام خمینی به اردوهای زیارتی و راهیان نور اعزام شدند.

بیگ زاده  تصریح کرد:کمک‌های موردی به خانوارهای تحت حمایت را ۱۵۵۸ مورد در سال گذشته با اعتبار ۵۴۷ میلیون تومان خواند که به خانواده های واجد شرایط پرداخت شده است.

وی گفت: کمیته امدادامام خمینی علاوه بر ارائه خدمات و بسته‌های حمایتی؛ توانمندسازی؛ فرهنگی؛ اجتماعی خود از قبیل مستمری تهیه و تعمیرات مسکن ؛پرداخت وام های کارگشایی؛ تامین پوشاک و خدمات فرهنگی به منظور حل مشکلات درمانی مددجویان تحت حمایت کمکهای موردی پرداخت میکند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار