جشن گلریزان جامعه ورزش استان کرمانشاه به منظور جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای هموطنان سیل زده در زورخانه امیرالمومنین(ع) کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۷۳۴۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱ 14 April 2019

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،سالار احمد زاده رئیس هیات ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای کرمانشاه در خصوص برگزاری این مراسم اظهارکرد: این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه در استان، شهردار کرمانشاه، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی استان، ورزشکاران و جمع کثیری از مردم برگزار شد.

وی بااشاره به اجرای ورزش کهن زورخانه‌ای در ابتدای این مراسم، عنوان کرد: در ادامه جشن گلریزان جامعه ورزش استان برای کمک به هموطنان سیل زده برگزار شد که در آن بیش از 350 میلیون ریال کمک نقدی و همچنین کمک‌های غیرنقدی بسیاری جمع آوری شد.

رئیس هیات ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه ورزش پهلوانی و باستانی از دیرباز با آداب و رسوم سنتی و اخلاقی و جوانمردی شناخته شده است، عنوان کرد: امروز نیز ورزشکاران این رشته همانند سال‌های گذشته با برگزاری جشن گلریزان و جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی تلاش کردند تا اندکی از آلام مردم سیل زده کشورمان بکاهند.

وی در ادامه عنوان کرد: در بخشی از این مراسم از استاندار، مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی استان که در هفته‌های گذشته در بحران سیل اقدامات ارزنده‌ای را انجام دادند با اهداء شال حمائل پهلوانی تجلیل شد.

به گفته این مسئول بزرگداشت مقام سپاه با شعار " من هم یک سپاهی هستم" نیز از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار