استاندار کرمانشاه گفت:اقدام ننگین آمریکا تبدیل به فرصتی برای چندین برابر شدن محبوبیت سپاه در میان مردم و آزادیخواهان منطقه و دنیا شده است که و یک سرمایه اجتماعی بزرگ را برای این مجموعه انقلابی، مخلص و فداکار فراهم کرده است.
کد خبر: ۷۳۳۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴ 11 April 2019

به گزارش خبرنگار تابناک، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان افزود:آمریکا در یک اقدام بسیار ابلهانه یک ارگان انقلابی مانند سپاه پاسداران را در لیست گروه‌های تروریستی قرار داد سازمانی که بیش از هزاران شهید در مبارزه با تروریسم تقدیم کرده است.

وی  خاطر نشان کرد:در سیلاب اخیر، میزان دبی دو رودخانه قره سو و گاماسیاب در مجموع ۲۰۰۰ مترمکعب بر ثانیه بود که این حجم بسیار بی سابقه، عظیم و ویرانگر بود و ۷ روستای استان در دشت چمچمال را در محاصره سیل قرار داد و حدود ۲۰۰ خانه در شهرک کرناچی دچار سیلاب شدند.

استاندار کرمانشاه اظهار داشت: خوشبختانه در سیل اخیر مدیریت بحران استان اقدامات خوب، دقیق و پیشگیرانه‌ای را انجام داد. البته این سیل را مردم مدیریت کردند و این مشارکت و همدلی و همکاری آگاهانه باعث شد شاهد کمترین خسارت‌ها باشیم

بازوند در ادامه گفت:دستگاه‌ها برای واگذاری پروژه‌های مرتبط با ترمیم خسارت‌های سیل زدگی در استان ، اولویت را به پیمانکار‌های بومی بدهند. 

وی ابراز داشت:در سال گذشته یک ستاد جذب بودجه تشکیل شد که با تلاش‌های همه دستگاه‌ها شاهد یک اتفاقات خوب در وضعیت بودجه ۹۸ استان هستیم.

به گفته استاندار کرمانشاه،در افزایش بودجه جاری استان یک رشد ۱۶ پله‌ای داشته و در رتبه دوم کشور قرار داریم. در حوزه اعتبارات عمرانی نیزدر رتبه پنجم کشور  هستیم.

بازوند در پایان تاکید کرد:اگر مجموعه مدیریتی استان به شکل هماهنگ و هم دل به پیگیری امور بپردازد شاهد اتفاقات بسیار خوبی برای استان خواهیم بود.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار