مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: این دومین محموله از سوی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان که با همکاری خیران و سازمان بسیج جامعه پزشکی استان است که با 15 وانت‌نیسان به سوی استان سیل‌زده لرستان اعزام شد.
کد خبر: ۷۳۳۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴ 11 April 2019

به گزارش خبرنگار تابناک،حجت الاسلام آیت‌الله عباسیان مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه افزوزد:محموله اول که به مناطق  سیل زده لرستان اعزام شد شامل ، یک‌ هزار تخته پتو، 50 تخته فرش 12 متری، 800 بالش و بالغ بر 2 تن مواد غذایی بود.

وی خاطر نشان کرد:محموله دوم نیز که با 15 وانت‌نیسان و شامل 30 تن مواد غذایی، دارویی و بهداشتی شامل برنج، روغن، رب گوجه فرنگی، ماکارانی، آرد، رشته، آب بسته‌بندی شده، مواد شوینده، شیرخشک، پوشاک و پتو برای روستاهای سیل‌زده در مناطق صعب‌العبور دلفان در استان لرستان امروز صبح به این مناطق ارسال شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه اظهار داشت:در حال حاضر یک آشپزخانه در شهر خرم‌آباد از طرف اداره‌کل اوقاف استان کرمانشاه برپاش ده است و در کرمانشاه نیز  آشپزخانه این اداره برای اهالی سیل‌زده کرناچی و چمچمال غذای گرم پخت می‌کند.

عباسیان در پایان تصریح کرد:در این مرحله پنج پزشک، چهار پرستار، 2 ماما و 2 روانپزشک از طرف سازمان بسیج جامعه پزشکی کرمانشاه همراه اوقاف جهت اعزام به مناطق سیل زده لرستان خواهند بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار