اتاق اصناف کرمانشاه انزجار از تهدیدات و اقدامات آمریکای جنایتکار علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را اعلام می‌دارد.
کد خبر: ۷۳۳۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲ 10 April 2019
به گزارش تابناک،سپاه شجره طیبه انقلاب اسلامی و یادگار جاودانه بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) است که به‌عنوان نهاد انقلابی از زمان پیروزی انقلاب اسلامی مهم‌ترین نقش را در پاسداری و حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی ایفا کرده و به همین دلیل خار چشم دشمنان ملت ایران، به‌ویژه رژیم صهیونیستی و آمریکا بوده است.

 اظهارات اخیر ترامپ علیه ملت شریف و فهیم ایران، برگ دیگری از سیاست‌های خصمانه آن رژیم را در برابر ملتی مبارز و آزاده آشکار کرد و ما نیز جامعه بزرگ اصناف دروازه نجف اعتقاد راسخ داریم، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز عزیزتر و پرتوان‌تر از هر زمان دیگری رؤیاهای دست‌نیافتنی مستکبران آمریکایی و حامیان آن‌ها را آشفته ساخته و با رهبری هوشمندانه فرمانده کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) همه توطئه‌ها را خنثی و بی‌اثر خواهد کرد.

 ملت ایران سیاست‌های پلید استکبار در منطقه‌ را عمیقاً می‌شناسد و قاطعانه پاسخ خواهد داد. قدرت و موجودیت نیروهای مسلح به‌خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای دفاع از کیان کشور که براساس مبانی دین اسلام و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به‌وجود آمده، ادامه خواهد یافت و هیچ جریانی حق یاوه‌گویی و اتهام‌زنی به این مجاهدان سرافراز را ندارد.

 اصناف و بازاریان کرمانشاه با اعلام حمایت همه‌جانبه و ناگسستنی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مراتب انزجار خود را از سخنان توهین‌آمیز، بی‌پایه و بی اساس و متوهمانه رییس‌جمهوری آمریکا اعلام می‌کند و چنین اظهاراتی نمی‌تواند از ارادت و پیروی جامعه بزرگ اصناف کشور نسبت به آرمان‌های امام راحل و منویات مقام معظم رهبری بکاهد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار