فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: اقدام آمریکا در قراردادن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی در واقع تلاشی مایوسانه برای سرپوش گذاشتن به جنایاتی است که علیه بشریت انجام داده‌اند.
کد خبر: ۷۳۳۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۸ 09 April 2019

به گزارش تابناک به نقل از فارس،سردارمنوچهر امان‌اللهی  ضمن تبریک روز پاسدار، اظهار داشت: حضور سپاه موثر در عرصه‌های مختلف و تنگ کردن فضا برای حرکت دشمن، چنان داغی را در دل‌های سیاه و تاریکشان برجا گذشته که هراز چندگاهی آن‌ها را وادار می‌کند تا خشم و عصبانیتشان از شکست‌های متوالی خود را علنی ساخته و به گوش جهانیان برسانند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: نمونه اخیر این ناراحتی را می‌توان در قراردادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی جستجو کرد در حالی که خود آن‌ها امروز به مهد پرورش این پدیده زشت و منفور تبدیل شده‌اند.

وی گفت: مردم دنیا هنوز کمک‌های آمریکای جنایتکار به گروهک‌های تروریستی داعش، النصره، جیش الظلم و ... از یاد نبرده‌اند و صدای ضجه‌های زنان، کودکان و مردم مظلوم یمن، فلسطین و سوریه که با حمایت مستقیم این کشور سفاک ناجوانمردانه تحت تجاور قرار گرفته‌اند همچنان به گوش می‌رسد.

امان‌اللهی گفت: اقدام مشمئز کننده سران آمریکا در قراردادن نام پرافتخار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی در واقع تلاشی مایوسانه برای سرپوش گذاشتن به جنایاتی است که علیه بشریت انجام داده‌اند در حالی که امروز و در عصر بیداری مردم، تروریست‌های واقعی برای جهانیان شناخته شده هستند.

وی ضمن محکوم کردن اقدام آمریکا، حمایت همه جانبه فرمانده انتظامی استان را از اقدامات ارزشمند و مجاهدت‌های مخلصانه برادران خود در این نیروی اصیل و ارزشی را اعلام کرد.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار