رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت:حرکت دولت آمریکا یک مدال افتخار دیگر برای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهد بود.
کد خبر: ۷۳۳۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۵ 09 April 2019

به گزارش تابناک به نقل از فارس،اسماعیل قبادی اظهار داشت: سپاه پاسداران امروز با بهره‌گیری از رهنمود‌های مقام معظم رهبری در کنار مردم منطقه در حل بحران داعش و در کنار مردم کشور در حل بحران سیل و زلزله حضور دارد و همین مساله دشمنان اسلام را بشدت عصبانی کرده بود و همین امر سبب این اقدام در روز میلاد امام حسین (ع) توسط این دشمنان شد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ادامه داد: مردم منطقه و مردم ایران اسلامی اکنون به راحتی می‌توانند یزدیان زمان را شناسایی کنند، چرا که هرکس در مقابل امنیت آرامش و خدمت‌‌رسانی به مردم قرار می‌گیرد در تعریف یزد امروز زمان جای خواهد داشت.

وی با اشاره به ثمرات نیک این اقدام بزدلانه دولت آمریکا برای منطقه، یادآور شد: این حرکت دولت آمریکا اتفاقات خوبی را برای منطقه رقم خواهد زد، چرا که مردم منطقه و ایرانیان بیش از پیش از اهداف شوم و دشمنی دولت آمریکا آگاه خواهند شد و از طرفی اسباب اخراج نیروهای آمریکای از منطقه غرب آسیا در پی این اقدام آغاز فراهم خواهد شد.

قبادی افزود: حرکت دولت آمریکا یک مدال افتخار دیگر برای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهد بود، چرا که این حرکت شهادت خواهد داد که سپاه پاسداران در کنار مردم و برای حفظ امنیت و آسایش مردم منطقه تمام تلاش خود را به کار بسته است و اسباب خشم دشمنان را به وجود آورده است، هر چند که ممکن است بزدلان و کوته‌فکران از این حرکت بترسند.

این مسؤول با اشاره به اقدامات سپاه پاسداران در سیل اخیر، خاطرنشان کرد: در پی بارندگی‌های اخیری که در کشور رخ داد و مشکلاتی را برای مردم به وجود آورد، رشادت و اقدامات موثر بسیاری زیادی را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشاهده کردیم و آخرین حرکت جهادی سپاه در منطقه احداث پل «سوم شعبان» گروس بر روی رودخانه گاماسیاب در سریعترین ممکن در راستای یاری‌رساندن به مردم بود.

قبادی در پایان، خاطرنشان کرد: حرکت دولت آمریکا اسباب اخراج نیروهای نظامی آمریکا در منطقه را در سریعترین زمان ممکن در پی خواهد داشت و این حرکت دولت آمریکا طلیه اخراج آمریکا از منطقه خواهد شد.

 

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار