مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان گفت: هوای کرمانشاه تا فردا بارانی است.
کد خبر: ۷۳۲۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷ 07 April 2019

به گزارش تابناک به نقل از مهر،محمد خسروی ، اظهار داشت: طبق تحلیل‌های انجام شده از نقشه‌های هواشناسی به دنبال عبور متناوب امواج ناپایدار از جو منطقه طی هفته جاری هر روز در برخی ساعات شاهد وزش باد، افزایش پوشش ابر و بارش‌های بهاری به همراه رعد و برق خواهیم بود.

وی افزود: با توجه به ویژگی بارش‌های بهاری طی این مدت رگبار پراکنده تگرگ در پاره‌ای ازنقاط دور از انتظار نخواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با بیان اینکه شرایط ناپایدار و بارش طی امرو ز و فردا از نمود بیشتری برخوردار خواهد بود، گفت: این بارش‌ها سبب آب گرفتگی معابر عمومی و جاری شدن رواناب در سطح استان می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه طی این دو روز هوایی بهاری را تجربه خواهیم کرد گفت: برای روزهای سه شنبه و چهارشنبه بارش چندان قابل توجهی در سطح استان پیش بینی نمی‌شود.

خسروی بیان داشت: اگرچه امروز و فردا متوسط دمای هوا تغییر چندانی نخواهد داشت اما در روزهای سه شنبه و چهارشنبه شاهد افزایش دما و در دو روز پایانی با کاهش دما، هوای استان خنک‌تر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای شهرستان کرمانشاه بین ۱۰ تا ۲۰ درجه سانتیگراد در نوسان بوده همچنین در این مدت سومار با ۲۵ درجه گرم‌ترین و حمیل و سنقر با هشت درجه سانتیگراد خنک‌ترین نقاط استان بودند.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار