مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: سیل بیش از ۵۵۲ میلیارد تومان خسارت به تأسیسات راه و ابنیه فنی مستقر در محورهای مواصلاتی استان وارد کرده است.
کد خبر: ۷۳۲۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶ 07 April 2019

به گزارش تابناک به نقل از مهر،فریبرز کرمی ، اظهار داشت: خسارت وارده به تأسیسات راه، ابنیه فنی و ماشین آلات در اثر سیلاب از بهمن سال قبل تاکنون در سطح محورهای حوزه استحفاظی بیش از ۵۵۲ میلیارد و ۲۱۹ میلیون تومان بوده است.

وی افزود: در این میان خسارت وارده به ۸۸۳ کیلومتر از راه‌های استان در سیل روزهای یازدهم و دوازدهم فروردین ۲۵۴ میلیارد و ۵۸۱ میلیون تومان و خسارت وارده به یک هزار و ۲۵۳ دستگاه پل ۹۸ میلیارد و ۲۹۶ میلیون تومان ارزیابی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه همچنین از خسارت وارده به ترانشه های سطح استان به میزان ۱۱ میلیارد و ۱۰ میلیون تومان و خسارت وارده به ماشین آلات استان به میزان یک میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: جهت تعمیرات پل‌ها، لکه گیری و روکش آسفالت محورهای مذکور و تعمیرات ماشین آلات آسیب دیده مبلغ ۳۶۳ میلیارد و ۸۹۷ میلیون تومان تأمین اعتبار شد.

کرمی خسارت سیل در بهمن سال قبل را بیش از ۴۰ میلیارد و ۹۲۷ میلیون تومان و خسارت سیل در روزهای چهارم و پنجم فروردین را به میزان ۱۴۷ میلیارد و ۳۹۵ میلیون تومان برآورد کرد که به مدیریت بحران گزارش شده است.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار