حسن احمدی در گفتگو با تابناک:
مدیرکل امور عشایری استان کرمانشاه گفت:از ابتدای سال گذشته تاکنون ۲۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به عشایر متقاضی پرداخت شده و این سه برابر سهمیه اختصاص یافته به استان کرمانشاه است.
کد خبر: ۷۲۵۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹ 14 March 2019

حسن احمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:طی 2 سال گذشته 10 میلیارد تومان از محل تسهیلات زلزله به عشایر قصرشیرین و سرپل ذهاب پرداخت شده و 15 میلیارد تومان نیز تسهیلات ارزان قیمت 4، 6 و 10 درصدی بین عشایر استان کرمانشاه توزیع شده است.

وی خاطر نشان کرد: مجموع عشایر شهرستان قصرشیرین یک هزار و 600 خانوار با جمعیت 10 هزار تن و از ایلات و طوایف کلهر، کرند، سنجابی و قلخانی و عشایر دیگر نقاط بیان کرد که قشلاق را در این منطقه می گذرانند.

مدیرکل امور عشایری استان کرمانشاه  اظهار داشت: عشایر قصرشیرین در مجموع سالیانه یک هزار و 800 تن گوشت تولید می کنند و با توجه به بارندگی های بسیار خوب، سال آینده شاهد کاهش قیمت مواد پروتئینی خواهیم بود.
احمدی تاکید کرد:تامین آب شرب مورد نیاز عشایر و ارایه خدمات بهداشتی و درمانی، سامان دهی راه دسترسی به عشایر به عنوان یک قشر مولد، تداوم خدمات سوادآموزی، آموزش فنی و حرفه ای و مهارت آموزی، آموزش خطرات مین از سوی دستگاه های متولی به عشایر منطقه از مهمترین خواسته های این ادراه جهت ارایه خدمات مطلوب به عشایر برشمرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار