نمایشگاه گل و گیاه از ۲۱ الی ۲۶ اسفندماه در نمایشگاه دائمی استان دایر خواهد بود.
کد خبر: ۷۲۵۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۲ 14 March 2019

به گزارش تابناک قم، حامد خورشیدی در گفتگو با خبرنگاران با تشریح فعالیت های شرکت نمایشگاهی سفیران پرداخت و گفت: این شرکت در حوزه های لوازم خانگی، سوغات، گل و گیاه، صنایع دستی و جهیزیه عروس به برپایی نمایشگاه می پردازد.

نمایشگاه گل و گیاه و سوغات در قم برپا شد

مدیرعامل شرکت سفیران افزود: شرکت سفیران دارای 40 نیروی انسانی در زمینه های بازاریابی داخلی و خارجی، حراست و امنیت و همچنین حسابداری است و از سال 1391 وارد حوزه برگزاری نمایشگاه های مختلف شد به گونه ای که امسال 40 نمایشگاه تخصصی را در سراسر کشور برگزار کرد.

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین اهداف ما در برگزاری نمایشگاه، حذف دلالان به شمار می آید. با این شیوه می توان به صورت مستقیم با تولیدکنندگان در ارتباط باشیم و با حذف دلال ها به ارائه محصولات با قیمت مناسبتر به مردم می پردازیم.

خورشیدی از آغاز نمایشگاه گل و گیاه در شهر قم خبر داد و اظهار داشت: در این نمایشگاه که با مشارکت تولیدکنندگان 20 استان کشور در قم برگزار می شود، در روزهای 21 اسفند الی 26 اسفند از ساعت 16 الی 22 پذیرای بازدیدکنندگان خواهیم بود.

وی با اشاره به مشارکت 100 تولیدکننده در این نمایشگاه ادامه داد: در سومین نمایشگاه گل و گیاه، گل و گیاهان آپارتمانی، گل های تزئینی، کاکتوس، بونسای، گل اکواریوم، تراریوم و انواع گلدان و ادوات باغبانی عرضه می شود.

مدیرعامل شرکت سفیران تأکید کرد که سعی کردیم گیاهان دارویی معتبر که ارگانیک بوده و برای سلامت مردم مفید هستند در نمایشگاه عرضه شود.

وی خاطرنشان ساخت: در سومین نمایشگاه گل و گیاه، 130 غرفه گل و گیاه و تجهیزات باغبانی، 70 غرفه مواد غذایی و سوغات استان ها و 35 غرفه صنایع دستی حضور دارند.

خورشیدی با اشاره به پیش بینی عدم استقبال مردم قم از نمایشگاه پیش از برگزاری اولین دوره آن گفت: مردم قم استقبال چشمگیری در این سه دوره برگزاری نمایشگاه گل و گیاه داشتند و احتمالاً به دلیل خشکی آب و هوا، تمایل بیشتری به داشتن گل و گیاه دارند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار