آرش بیدل به عنوان رئیس جدید هیات بدمینتون استان کرمانشاه انتخاب شد.
کد خبر: ۷۲۵۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۳ 14 March 2019

به گزارش تابناک به  نقل از ایسنا منطقه کرمانشاه، پس از گذشت دو هفته از برگزاری ناموفق مجمع انتخابات هیات بدمینتون کرمانشاه که در آن آرش بیدل و سعیدنظرپور به عنوان دو کاندیدای احراز پست ریاست این هیات پس از سه بار رای گیری نتوانستند حد نصاب لازم آراء را کسب کنند، امروز (22 اسفند) بار دیگر این مجمع با رقابت دو کاندیدای قبلی و با حضور دبیر فدراسیون و مسئولان ورزش استان برگزار شد و آرش بیدل با رای اکثریت اعضای مجمع، رئیس جدید هیات بدمینتون کرمانشاه شد.

در این مجمع آرش بیدل توانست با کسب 9 رای موافق از مجموع 16 رای ماخوذه برای مدت چهار سال ریاست هیات بدمینتون کرمانشاه را بدست آورد.

رئیس جدید هیات بدمینتون استان کرمانشاه پیش از انجام رای گیری درخصوص مهمترین برنامه های پیش رو برای این هیات، اعلام کرد: باتوجه به نیاز کنونی جامعه بدمینتون کرمانشاه به همدلی، تلاش خواهم کرد جامعه بدمینتون کرمانشاه را همدل کرده تا رشد این رشته را رقم بزنیم.

وی همچنین از برنامه ریزی برای احداث سالن جدید بدمینتون در کرمانشاه خبر داد و گفت: از آنجایی که سالن فعلی بدمینتون فرسوده شده، بنا داریم تا در برنامه بلندمدت سالن جدید بدمینتون کرمانشاه را در کنار سالن فعلی احداث کنیم.

بیدل اعلام کرد: همچنین اجرای طرح های استعدادیابی را بصورت جدی مورد توجه قرار می دهیم تا استعدادهای این رشته را در استان شکوفا کنیم.

وی توجه ویژه به شهرستانهای استان و برگزاری مسابقات مختلف در آنها را از دیگر برنامه های این هیات برشمرد و اظهار کرد: همچنین تصمیم داریم تا یک تیم از کرمانشاه را در لیگ برتر بدمینتون کشور داشته باشیم.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار