مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و دبیراجرایی ستاد خدمات سفر نوروز ۹۸ کرمانشاه از حضور وآمادگی ۲۲ دستگاه عضو ستاد خدمات سفر نوروز ۹۸ در مانور بزرگی که امروز در پارک شرقی تاق بستان برگزار شد خبر داد.
کد خبر: ۷۲۵۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲ 13 March 2019

به گزارش خبرنگارتابناک، امید قادری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و دبیراجرایی ستاد خدمات سفر نوروز 98 کرمانشاه مانور آمادگی ستاد خدمان سفر نوروز امسال که درمحل پارک شرقی تاق بستان برگزار شد،  افزود:پیش بینی می کنیم امسال شاهد رشدورود گردشگران نوروزی به استان باشیم، و برهمین اساس تمام دستگاه های عضو ستاد خدمات سفر نوروز استان از جمله میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، فوریت‌های پزشکی، آتش نشانی، پلیس راه، هلال احمرموظف هستند حداقل 20 درصد کارکرد و خدمات خود را به نسبت سال قبل افزایش دهند.

وی خاطر نشان کرد:ستاد خدمات سفر از ۲۵ اسفند الی ۱۷ فروردین فعالیت خواهد کرد و به مسافران نوروزی در استان و محورهای مواصلاتی خدمات لازم را ارائه می‌کنند.

ایشان اذعان داشت: بیشترین دغدغه گردشگران را شناسایی کرده ایم تا در این ایام روی آنها تمرکز بالایی داشته باشیم و تا حد امکان این دغدغه ها را رفع کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه اظهار داشت: در بحث بهداشت و نظارت بر اماکن توریستی و تفریحی و در جهت جلوگیری از افزایش هزینه های ارائه خدمات به گردشگران با تشکیل کمیته های ذیربط اقدامات خوبی را شروع کرده ایم و امیدواریم نتیجه های خوبی را بدست بیاوریم.

قادری تصریح کرد:طبق برنامه ریزی های که صورت گرفته در این مدت به واسطه قرار داشتن در ماه مبارک رجب برنامه های شادی برای ایجاد روحیه نشاط در سطح استان اجرا کنیم که از جمله آن برگزاری بیش از 108 برنامه مفرح و اجرای نوروزگاه ها در کرمانشاه و سایر شهرستان های استان است.

وی گفت:انشاالله نوروز امسال شادترین نوروز را برای مردم استان و گردشگران رقم خواهیم زد، واین مهم با همکاری، هماهنگی و وحدت رویه دستگاه های عضو ستاد خدمات سفر انجام می گیرد و به صنعت گردشگری استان نیز کمک بسزایی خواهد کرد.

به گفته این مسئول،جهت جلوگیری از تعدد مراجعین در خصوص شکایات از خدمات سفر تصمیم برای شد که در کل کشور از طریق شماره ۰۹۶۲۹ به صورت شبانه روزی به نیازها و مشکلات هموطنان رسیدگی شود.

 گفتنی است ؛در این مدت ۳۷۰ نفر نیروی اورژانس در حالت آماده باش هستند و از ظرفیت ۱۲۰ دستگاه آمبولانس، دو دستگاه اتوبوس آمبولانس و بالگرد هوایی و۱۰۵ تیم گشتی پلیس به صورت محسوس و نامحسوس جهت کنترل محورهای مواصلاتی استان در این مدت در نظر گرفته شده است.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار