خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر مازندران از 24 اسفند آغاز می‌شود.
کد خبر: ۷۲۴۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸ 11 March 2019

 خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر مازندران از 24 اسفند آغاز می‌شود.

معاون امدادو نجات جمعیت هلال احمر مازندران در گفت و گو با خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران با اشاره به آغاز خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر از 24 اسفند در استان گفت: این جمعیت در دو بخش امور جوانان و امدادو نجات به مسافران نوروزی خدمات ارائه می کند.
فخاری با بیان اینکه در بخش خدمات امور جوانان 45 پست ثابت و سیار با فعالیت هزارو 700 جوان فعال مازندرانی با برپایی خیمه نماز، کلبه کودک ،چادر سلامت ، راهنمایی مسافران و ارائه برنامه های فرهنگی خدمات ارائه می شودافزود: پست‌های ایمنی و سلامت جوانان هلال احمر هم از 28اسفند تا 16 فروردین فعال است.
وی به اجرای طرح سحاب در نوروز 98 با شعارهمراه شما هستیم اشاره و خاطرنشان کرد: با شرکت 19 گروه سحاب در قالب سامانه حرکت‌های امدادی و بشر دوستانه با دوچرخه و پیاده در آسیب پذیرترین و پر ترددترین نقاط ساحلی، جنگلی، سیاحتی، فرهنگی و مذهبی با رویکرد ارتقا و آرامش به مسافران خدمات رسانی می شود.
معاون امدادو نجات جمعیت هلال احمر مازندران همچنین از استقرار 32 پایگاه ثابت و 22 پایگاه موقت در ورودی شهرهای استان در این ایام خبر داد و فعالیت این بخش را نیز ، خدمات سرپایی مسافران، انتقال مصدومان سوانح و تصادفات جاده ای، اسکان اضطراری و مشارکت با ماموران پلیس راه و راهور استان اعلام کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار