اکرم قنبری در گفتگو با تابناک:
رئیس اداره رفاه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:سفرهای زیارتی کارکنان دانشگاه به شهرهای مشهد مقدس و شیراز برای ایام نوروز در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه شروع شده است.
کد خبر: ۷۲۳۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲ 10 March 2019

اکرم قنبری در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود: با عنایت به انعقاد قرارداد دانشگاه با هتل "فاخر" در شهر مشهد مقدس و هتل آپارتمان منفرد در شیراز از تاریخ 97/12/28 لغایت98/1/14 کلیه پرسنل رسمی ، پیمانی و قراردادی شاغل در مراکز دانشگاه می توانند جهت اعزام تا تاریخ 97/12/20 با در دست داشتن معرفی نامه از محل خدمت به اداره رفاه دانشگاه مراجعه کنند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به مفاد قرارداد فی مابین این دانشگاه با هتل "فاخر " هزینه اسکان و پذیرایی برای یک دوره 3 روزه در مشهد مقدس به ازاء هرنفر 1125000 ریال است که با توجه به تعداد نفرات خانواده محاسبه می گردد.

رئیس اداره رفاه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اظهار دشات: هزینه اسکان در هتل آپارتمان منفرد شیراز برای یک دوره سه روزه در یک واحد آپارتمان دوخوابه با امکانات رفاهی 6000000 ریال است .

قنبری تصریح کرد: اقامت در مشهد مقدس برای هردوره 3 روزه بهمراه سه وعده پذیرایی در هر روز و اقامت در شیراز فقط شامل اسکان برای یک دوره سه روزه بدون پذیرایی است ضمن اینکه هزینه ایاب و ذهاب به شهرهای مذکور بعهده خود افراد می باشد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار