معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان ، معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان سمنان از راه اندازی و بهره برداری سامانه ملی مهرسان خبر داد.
کد خبر: ۷۲۳۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱ 10 March 2019
به گزارش تابناک سمنان ، معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان سمنان از راه اندازی و بهره برداری سامانه ملی مهرسان خبر داد.
سیدمحمد حسینی نژاد بیان داشت : به منظور اجرای یکپارچه طرح خرید تضميني برق فتوولتائيک ويژه مشترکان در محيطي کاملاً ديجيتال ، اين سامانه در شرکت توزيع برق استان و با نظارت سازمان انرژي هاي تجديد پذير و بهره وري انرژي ايران (ساتبا) مورد بهره برداري واقع شد .
وی یادآورشد : سامانه مورد اشاره امکان مدیریت و پایش کلیه فعالیت هاي مربوط به اجراي نيروگاه هاي فتوولتائيک براي مشترکان يک تا ۱۰۰ کيلووات از مرحله ثبت نام تا احداث نيروگاه ، صدور صورت حساب و پرداخت آن را فراهم مي سازد.
وی با اشاره به این که طراحی و ساختار سامانه در محیطی کاملاً دیجیتال انجام شده و کليه فرآيندهاي اجرايي آن غيرحضوري است گفت: اين سيستم براساس نظام کارتابلي و ارجاع عملکرد بنيان گذاشته شده و داراي ساختاري چهارگانه براي مشترکين ، شرکت توزيع برق ، پيمانكاران و ساتبا طراحي گرديده است .
وی تصریح کرد: این سامانه امکان قرائت لوازم اندازه گیری نیروگاه ها به صورت آنلاین و ارائه انواع گزارش ها ، تحليل ها ، آمارها و نمودارهاي مورد نياز و اطلاع رساني ويژه مشترکين و پيمانکاران را دارا مي باشد .
حسینی نژاد تصریح کرد : متقاضیان احداث نیروگاه جهت دسترسی به این سامانه مي توانند به وب سايت شرکت توزيع نيروي برق استان سمنان به نشاني www.semepd.ir  لوگوی نیروگاه خورشیدی مراجعه و ثبت نام ، پیگیری ، مشاهده صورت حساب ها و کليه امور مربوط به اين بخش را به انجام برسانند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار