سید حجت الله موسوی اجاق برای مدت چهارسال دیگر در سمت رئیس هیات انجمن های ورزشی استان کرمانشاه ابقا شد.
کد خبر: ۷۲۲۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۷ 07 March 2019

به گزارش تابناک به نقل ازایسنا منطقه کرمانشاه، مجمع انتخابات ریاست هیات انجمن های ورزشی استان کرمانشاه با حضور رئیس فدراسیون و مسئولان ورزش استان برگزار و سید حجت الله موسوی اجاق با کسب بیشترین آراء برای مدت چهار سال دیگر ابه عنوان رییس این هیات انتخاب شد.

در این مجمع نرگس یوسفی، رضا رستمی، عباس عباسی و حجت الله موسوی اجاق چهار کاندیدای احراز پست ریاست هیات انجمن های ورزشی استان کرمانشاه بودند که پس از اعلام انصرف سه نفر از کاندیداها (نرگس یوسفی، رضا رستمی و عباس عباسی) به نفع حجت الله موسوی اجاق، رای گیری برای انتخاب رئیس این هیات با تنها کاندیدای آن انجام گرفت و در پایان از مجموع 15 رای ماخوذه از اعضای مجمع، یازده نفر به حجت الله موسوی اجاق رای اعتماد مجدد دادند تا برای مدت چهارسال دیگر سکان ریاست هیات انجمن های ورزشی کرمانشاه را برعهده داشته باشد.

انجمن های ورزشی کرمانشاه امکانات زیرساختی ندارد

جلال عزیزی معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان درتشریح وضعیت کنونی انجمن های ورزشی کرمانشاه و اقداماتی که باید در این هیات انجام گیرد، اظهار کرد: هرچند طی چند سال اخیر شاهد رشد برخی از رشته های زیرمجموعه این هیات همچون سپک تاکرا، کریکت و پاراگلایدر بوده ایم، اما متاسفانه زیرساختی در این رشته نداریم که باید برای آن چاره ای بیاندیشیم.

وی اعلام کرد: همچنین در حال حاضر تنها در سه شهرستان رشته های این هیات راه اندازی شده که باید توسعه آن در سایر شهرستان ها در دستور کار قرار گیرد.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اضافه کرد: باتوجه به اینکه یکی از سیاست های کنونی فدراسیون انجمن های ورزشی توسعه همگانی رشته های زیرمجموعه خود است، لذا باید این امر در استان نیز اجرایی شود.

وی یادآورشد: علاوه بر اجرای سیاست جذب حداکثری مردم به این رشته، در حوزه قهرمانی آن هم باید کار شود.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار