قائم مقام موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی کرمانشاه گفت: در تلاشیم با کمک پارک علم و فناوری، واحدهای فناور در حوزه گردشگری شکل دهیم.
کد خبر: ۷۲۲۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۵ 07 March 2019

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،مسلم حدیدی در حاشیه همایش "رویکردهای نوین در عرصه گردشگری بانگاه به تولید محتوا و گردشگری ادبی" ، باتاکید بر اینکه تحول در حوزه گردشگری استان مستلزم فراهم شدن زیرساخت های مناسب است، اظهار کرد: هرچند تاکنون برای جهش و تحول در بخش گردشگری استان گام های خوبی برداشته شده، اما متاسفانه این گام ها بیشتر سطحی بوده است.

وی افزود: نیاز داریم تا عمیق‌‎تر و تخصصی‌تر به حوزه گردشگری استان بپردازیم و در این راه باید از تجارب جهانی و استان های پیشرو نیز بهره‌مند شویم.

وی به گستردگی ظرفیت های گردشگری استان و لزوم ورود جوانان به این حوزه اشاره کرد و گفت: اگر بستری فراهم کنیم تا جوانان کرمانشاهی به گردشگری استان ورود کنند، جای کار بسیاری در این بخش داریم که می تواند اشتغالزایی مناسبی را نیز به دنبال داشته باشد.

وی در ادامه بابیان اینکه جهاددانشگاهی کرمانشاه نیز برای توسعه گردشگری استان به عنوان یک تسهیل گر وارد عمل شده، اعلام کرد: برگزاری همایش های مختلف با همکاری انجمن های فعال در حوزه گردشگری به منظور فرهنگ‌سازی و نشان دادن فضای فعالیت در این حوزه به جوانان از جمله اقداماتی است که انجام می دهیم.

حدیدی تصریح کرد: علاوه براین درتلاشیم تا واحدهای فناور گردشگری را در استان تشکیل و استارتاپ های گردشگری داشته باشیم.

وی تاکید کرد: جهاد دانشگاهی کرمانشاه از مدت ها قبل گروه تئاتری را شکل داده که برنامه هایی را به زبان انگلیسی اجرا می کنند و این گروه توانایی دارند در بناهای تاریخی استان همچون تکیه معاون الملک، تاق بستان و... اجرای برنامه داشته باشند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار