معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان بااشاره به ایرادات سازمان لیگ فوتبال نسبت به استاندارد نبودن زمین چمن ورزشگاه ۱۵ خرداد کرمانشاه برای برگزاری مسابقه فینال جام حذفی فوتبال کشور، گفت: تنها بخشی از زمین این چمن آسیب دیده که در حال احیاء آن هستیم و تا پیش از برگزاری مسابقه آماده خواهد شد.
کد خبر: ۷۲۲۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰ 05 March 2019

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا منطقه کرمانشاه، فروردین امسال بود که خبر اعلام آمادگی کرمانشاه برای میزبانی مسابقه "جام در جام" فوتبال توسط مدیرکل پیشین ورزش وجوانان استان مطرح و قرار شد این مسابقه اردیبهشت ماه در ورزشگاه 15 خرداد برگزار شود، اما از آنجایی که نواقصی همچون پایین بودن کیفیت زمین چمن این ورزشگاه وجود داشت، اقداماتی برای بازسازی چمن ورزشگاه شروع شد.

سرانجام هرچند میزبانی کرمانشاه برای برگزاری این بازی تحقق پیدا نکرد، اما بازسازی چمن ورزشگاه با حدود 100 میلیون تومان انجام گرفت.

زمین ورزشگاه 15 خرداد کرمانشاه که طی چند سال گذشته میزبان هیچ بازی رسمی نبوده، زمستان امسال و در اوج بارندگی ها زمانی که

ما اکنون که بار دیگر بحث میزبانی کرمانشاه برای برگزاری فینال رقابت های جام حذفی کشور از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان مطرح شده، بحث استاندارد نبودن زمین چمن ورزشگاه 15 خرداد دستمایه ای شده تا مسئولان لیگ آن را به عنوان یک ایراد پیش روی برگزاری این مسابقه درکرمانشاه اعلام کنند.

البته مسئولان سازمان لیگ فوتبال عنوان کرده اند علاوه بر کرمانشاه، استان های خراسان رضوی و اصفهان نیز درخواست میزبانی برگزاری این مسابقه را داده اند، لذا هر استانی که آمادگی بیشتری داشته باشد را به عنوان میزبان انتخاب خواهند کرد.

در این راستا فرهمند سال افزون معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان درگفت و گو باخبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه درخصوص ایراداتی که مسئولان سازمان لیگ فوتبال برای برگزاری جام حذفی در ورزشگاه 15 خرداد گرفته اند، گفت: هرچند ابتدای امسال چمن این ورزشگاه را به طور کامل بازسازی کردیم، اما قطعا هر زمین چمن فوتبال در طول سال نیازمند احیاء و ترمیم آسیب هایی است که به آن وارد شده و ورزشگاه 15 خرداد نیز با توجه به اینکه در زمستان زمانی که بارندگی داشتیم چند دیدار در آن برگزار شد، چمنش آسیب دید و اکنون نیازمند احیاء است.

وی افزود: پس از اعلام مسئولان سازمان لیگ در خصوص ایراد زمین چمن ورزشگاه 15 خرداد، کار احیاء و ترمیم این زمین را آغاز کردیم و قطعا تا زمان برگزاری جام حذفی – خرداد ماه – زمین را آماده خواهیم کرد.

معاون ورزش و جوانان استان تاکید کرد: ظرف دو ماه آینده با بذرپاشی و اقدامات حفاظتی و مراقبتی بخش های آسیب دیده زمین چمن ورزشگاه 15 خرداد احیاء می شود.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار