مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه گفت: همزمان با سراسر کشور جشن نیکوکاری در روز چهارشنبه ۱۵ اسفند ماه آغاز و زنگ نیکوکاری در سطح مدارس به صدا درخواهد آمد و ۱۰۰۰ پایگاه آماده دریافت کمک‌ها هستند.
کد خبر: ۷۲۲۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵ 05 March 2019

به گزارش خبرنگار تابناک حسین خدر ویسی امروز سه شنبه در نشست خبری که در اداره کل کمیته امداد استان برگزار شد،افزود: کمیته امداد امروز در سراسر کشور با خدمت در سرفصل‌های مختلف پناه فقرا و نیازمندان شده است و در خدمت رسانی تابع هیچ دستورالعمل و گزینشی به نام قومیت، مذهب و هیچ گرایشی نیست.

وی خاطر نسان کرد:هرساله اسفند ماه جشن نیکو کاری را برگزار می شود و طبق برنامه کشوری در ۳ روز این برنامه در استان نیز اجرا خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه اظهار داشت: درپنج شنبه ۱۶ اسفند کمیته امداد در ۱۰۰ پایگاه در سطح روستاها و میادین پرتردد ایجاد می‌شود و همچنین ۷۵۰ پایگاه بسیج نیز در سطح استان کمک‌های نقدی و غیرنقدی را جمع‌آوری خواهند کرد.

خدرویسی تصریح کرد:در روز جمعه نیز با استقرار صندوق‌های جمع آوری کمک‌ها در سطح مصلی‌ها کمک‌ها مردم همیشه در صحنه و خیر استان را جمع‌آوری می‌کنیم.

به گفته این مسئول، در سال گذشته مجموع درآمدها از جشن نیکوکاری ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بوده است،.

وی تاکید کرد:تا کنون از طرف خیران مبلغ ۶ میلیارد تومان جمع آوری شده است و پیش بینی می‌کنیم امسال افزایش چشمگیری داشته باشیم.

خدرویسی گفت:خیران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق درگاه #۰۸۳*۸۸۷۷* و یا شماره حساب ۰۱۰۹۳۹۰۹۳۹۰۰۹ پرداخت کنند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار