رئیس هیأت کاراته استان کرمانشاه گفت: چهار کاراته‌کای شایسته و ارزنده استان در ترکیب تیم ملی کاراته برای شرکت در لیگ جهانی کاراته وان راهی اتریش شدند.
کد خبر: ۷۲۱۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۷ 02 March 2019

به گزارش تابناک به نقل از فارس،ناصرمحمد صالحی ، اظهار داشت: کاراته‌کاهای که دارای امتیاز و رتبه بالا هستند اجازه حضور در لیگ جهانی کاراته وان (سری آ) در سالزبورگ اتریش را دارند.

وی به حضور چهار کاراته‌کای کرمانشاهی در این دوره از رقابت‌ها اشاره و بیان کرد: حضور چهار کاراته‌کا از استان کرمانشاه در قالب تیم ملی حاضر در بالاترین سطح لیگ جهانی کاراته نشان از توان بالای ورزش کاراته در استان کرمانشاه دارد.

رئیس هیأت کاراته استان کرمانشاه با اشاره به اسامی ورزشکاران شرکت‌کننده، افزود: سعید احمدی در 75-، مهدی خدابخشی و احسان حیدری در منفی 84- و سامان حیدری در 84+، چهار نماینده شایسته و ارزنده استان در قالب تیم ملی کاراته جمهوری اسلامی ایران حاضر در این مسابقات هستند.

وی زمان برگزاری مسابقات را از 10 تا 12 اسفندماه جاری اعلام و بیان کرد: حضور در سطح اول کاراته به صورت مستمر نیازمند حمایت مالی است و امیدواریم از این کاراته‌کاها حمایت لازم صورت گرفته و آن‌ها با موفقیت در رقابت‌های لیگ جهانی، جواز حضور در المپیک را کسب کنند.

محمد صالحی یادآور شد: استان کرمانشاه همواره یکی از قطب‌های کاراته در سطح کشور است و در صورت حمایت از کاراته استان کرمانشاه می‌توان زمینه لازم برای حضور قهرمانان موفقی که دارای رنیکنگ در سطح جهانی هستند را فراهم آورد.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار