مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از آغاز پیش فروش بلیت سفرهای نوروزی در استان خبر داد و گفت: هیچ افزایش قیمتی نسبت به سال گذشته نداشتیم.
کد خبر: ۷۱۹۹۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹ 27 February 2019

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،فریبرز کرمی با بیان اینکه پیش فروش بلیت سفرهای نوروزی از اول اسفندماه آغاز شده، اظهار کرد: قیمت بلیت‌ها مشابه سال گذشته است و هیچ افزایش قیمتی نداریم.


به گفته این مسئول، مردم می‌توانند برای خرید بلیت سفرهای نوروزی از طریق آدرس WWW.SAFAR724.COM اقدام کنند.

وی با بیان اینکه پیش فروش بلیت‌های نوروزی با هدف ساماندهی تردد مسافران و حذف دلالان صورت می‌گیرد، عنوان کرد: در آستانه سال نو نظارت جدی بر پایانه‌های کرمانشاه انجام خواهد شد تا از هرگونه فعالیت دلالان در این پایانه‌ها جلوگیری شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به آماده‌باش ۷۱ شرکت فعال در زمینه حمل و نقل برای جابجایی مسافران نوروزی در استان کرمانشاه، یادآور شد: این شرکت‌ها با داشتن ۲۱۰ دستگاه اتوبوس، ۹۴۰ دستگاه مینی‌بوس و ۸۰۰ دستگاه خودرو سواری آماده ارائه خدمت به مسافران نوروزی هستند.

وی از تشدید نظارت بر مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی استان نیز خبر داد و تاکید کرد: بیش از 27 مجتمع خدمات رفاهی آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از بهسازی وضعیت آسفالت راه‌های استان، روشنایی معابر، حفاظ گذاری راه‌ها و ... نیز با نزدیک شدن ایام سفرهای نوروزی خبر داد.

کرمی با بیان اینکه طرح ویژه نوروزی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از ۲۵ اسفند آغاز می‌شود و تا 20 فروردین سال آینده ادامه دارد، افزود: در قالب این طرح تمام نیروها برای ارائه خدمات در حوزه حمل و نقل در ایام نوروز پای کار هستند.

وی از مردم خواست هرگونه شکایت و تخلف را نیز در این ایام با سامانه تلفنی 141 در میان بگذارند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار